Gå til innhold

norsk musikk


fryd1365380312

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fryd1365380312

norske musikere sliter nok som det er - hvorfor kan du ikke bare betale for musikken?

Det finnes da mange norske mindre kjente band som legger ut musikk selv.. så man kan laste den ned gratis.. gjør det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv på audiogalxy.com. Der har jeg lastet ned både norsk og internasjonal musikk.

audiogalaxy.com skulle det være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes da mange norske mindre kjente band som legger ut musikk selv.. så man kan laste den ned gratis.. gjør det ikke?

Prøv på mp3.com. Søk på Norway osv.

Jeg kjenner faktisk noen som har lagt ut musikken sin der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da mange norske mindre kjente band som legger ut musikk selv.. så man kan laste den ned gratis.. gjør det ikke?

Jeg trakk nok litt raske slutninger her. Beklager.

Jo, du finner helt sikkert norske ukjente band som legger ut musikken gratis. Gjør som naiv foreslår, så skal du se at du finner ting og tang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fryd1365380312

Prøv på mp3.com. Søk på Norway osv.

Jeg kjenner faktisk noen som har lagt ut musikken sin der.

takk for alle svar! :)

..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...