fryd1365380312 Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 trenger jeg noen slags filtype skifte(?) program for a forandre på mp3 filer før jeg brenner dem på cd? Når jeg kommer til den delen hvor man velger filer.. dukker ingen av mp3 filene opp i de mappene jeg har lagret dem.. Noen som har noen råd? jeg er helt nybegynner på dette : / 0 Siter
Gjest milissi Skrevet 1. juli 2002 Skrevet 1. juli 2002 Hva velger du å lage? Audio-cd eller noe annet? Hilke program nytter du? 0 Siter
fryd1365380312 Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Skrevet 2. juli 2002 Hva velger du å lage? Audio-cd eller noe annet? Hilke program nytter du? Jeg velger audio og programmet jeg bruker heter Easy Cd Creator 0 Siter
tiliti Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Jeg kan egentlig bare anbefale at du laster ned Nero :-) Eksepsjonelt ! 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Nero konverterer automatisk mp3 filer til audio-filer under brenning. Hvis du fortsatt vil bruke easy cd-creator, må du gjøre om .mp3 til .wav først. Da må du allikevel laste ned et program som gjør det for deg. Dessuten må du ha mye plass på harddisken for å gjøre det på denne måten. 0 Siter
fryd1365380312 Skrevet 2. juli 2002 Forfatter Skrevet 2. juli 2002 Nero konverterer automatisk mp3 filer til audio-filer under brenning. Hvis du fortsatt vil bruke easy cd-creator, må du gjøre om .mp3 til .wav først. Da må du allikevel laste ned et program som gjør det for deg. Dessuten må du ha mye plass på harddisken for å gjøre det på denne måten. okay.. takk for svar! 0 Siter
Gjest milissi Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Jeg velger audio og programmet jeg bruker heter Easy Cd Creator Det programmet slet jeg også med en gang i tiden... Så innstalerte jeg et cd program som heter Noro - Burning rom Etter det har all brenning gått bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.