Gå til innhold

Hvorfor i huleste forsvinner titlene???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, design

Hei,

I går tidlig fikk vi store skader i databasen pga. en "bug" i MySQL. Dette ligger utenfor vår kontroll og har ingenting med omleggingen av forum i forrige uke å gjøre. Programmet er nå oppgradert og i orden, men noen timer i går ble altså innlegg postet uten at tittel ble med. Vi er egentlig ganske fornøyde med at skadene ikke ble enda større, da dette var en ganske alvorlig "bug". Beklager ulempene dette fikk.

Hei,

I går tidlig fikk vi store skader i databasen pga. en "bug" i MySQL. Dette ligger utenfor vår kontroll og har ingenting med omleggingen av forum i forrige uke å gjøre. Programmet er nå oppgradert og i orden, men noen timer i går ble altså innlegg postet uten at tittel ble med. Vi er egentlig ganske fornøyde med at skadene ikke ble enda større, da dette var en ganske alvorlig "bug". Beklager ulempene dette fikk.

Mornings

Du - er det derfor det har forsvunnet innlegg fra åpent? Ikke det at jeg savner dem, jeg bare lurer :)

Gjest Webmaster, design

Mornings

Du - er det derfor det har forsvunnet innlegg fra åpent? Ikke det at jeg savner dem, jeg bare lurer :)

Tror ikke det har forsvunnet innlegg der, men i timene mellom ca. 0800 og 1200 i går har innleggene blitt postet uten tittel.

Annonse

Tror ikke det har forsvunnet innlegg der, men i timene mellom ca. 0800 og 1200 i går har innleggene blitt postet uten tittel.

ok

Men du - jeg vil bare gi deg tilbakemelding på at 100 nyeste går kjapt å oppdatere nå. Det er bra. Nå er det bare *svar til deg" som mangler :)

Hei,

Og "bug"-en var?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...