Gå til innhold

Ang annonsene


Dorthe

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt sprø av de annonsene som popper opp her hele tiden.

Det går så sakte når de er der og dessuten bryter de forbindelsen til internett hele tiden. Jeg har ADSL så det pleier å gå ganske raskt men nå blir jeg helt gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De popper ikke opp hele tiden dersom du lar være å lukke den første som kommer frem - da blir det med den ene.

Ellers finnes det ørten forslag til popup-killere både her på Åpent, på Webmasterforum og på forum for Data.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De popper ikke opp hele tiden dersom du lar være å lukke den første som kommer frem - da blir det med den ene.

Ellers finnes det ørten forslag til popup-killere både her på Åpent, på Webmasterforum og på forum for Data.

Takk skal du ha.

Skal se om jeg får ordnet det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knappologen

Du har kanskje Norton Intenet Security ? Alle som kjøper ADSL fra Telenor får med det på kjøpet. Der har du mulighet til å stoppe noen av annonsene. (enable Ad Blocking.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonsene er nok kommet for å bli. DOL lever av at brukerne ser annonsene. Om brukerne finner måter å slippe unna annonser så må DOL finne en måte å vise dem på.

Dette fortsetter helt til man må laste ned en proprietær DOL-klient for å i det hele tatt komme inn. Reklamen skal frem, uansett..

Ikke rart man savner tiden da ingen visste hva spam var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...