Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vel nå har jeg syklet en frisk morgentur på 40 minutter idag og. Bare at i dag var det utelukkende for min egen skyld.

Hvordan har det gått med syklingen din, de siste 24 timer?

Tillegg: Kjøpte meg rulleskøyter igår, og var ute og rullet. De har jo hjul, så de ligner litt på sykkel sånn sett. Anbefales!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61971-zirine-ang%C3%A5ende-sykling-og-s%C3%A5nt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

De siste 24 timer? Eh ... dårlig, må jeg si, men det er av omtanke til mine naboer. Jeg vil ikke utsette dem for dette skremmende synet - oppriktig talt, jeg ser ut som en sinnsyk Titten Tei i en slåbrokk fra helvete.

Det er for tidlig livato - man sykler ikke på denne tiden av døgnet. Nå drikker man kaffe og forsøker å finne ut om man skal jobbe eller *jobbe*.

Rulleskøyter har jeg, men jeg har glemt å rulle i år - jeg er ikke no pent syn der heller. Men hvis det bare hadde sluttet å regne, så kunne jeg jo forsøke ....

De siste 24 timer? Eh ... dårlig, må jeg si, men det er av omtanke til mine naboer. Jeg vil ikke utsette dem for dette skremmende synet - oppriktig talt, jeg ser ut som en sinnsyk Titten Tei i en slåbrokk fra helvete.

Det er for tidlig livato - man sykler ikke på denne tiden av døgnet. Nå drikker man kaffe og forsøker å finne ut om man skal jobbe eller *jobbe*.

Rulleskøyter har jeg, men jeg har glemt å rulle i år - jeg er ikke no pent syn der heller. Men hvis det bare hadde sluttet å regne, så kunne jeg jo forsøke ....

Som jeg tenkte; dårlige unskyldninger........

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...