Gå til innhold

Hva er galt ? HJELP !


Gjest Lille mæ

Anbefalte innlegg

Gjest Lille mæ

Til legen, kan du hjelpe ?

Jeg har et stort problem som jeg har slitt med i mange år, som jeg håper du har erfaring med.

Jeg har en plage med at det lukter av meg. Det er ikke vanlig svettlukt, tåfis eller andre "kjente" lukter, men en merkelig grusom lukt.

Dette gikk jeg til legen med, men hun kjente ikke denne lukten av meg og mente dette var en psykisk lidelse hvor pasienten tror det lukter uten at det er tilfelle.

Nå vet jeg at det av og til lukter av meg, siden jeg får kommentarer fra venner og familie.

Jeg har hatt forskjellige undersøkelser på sykehuset for å utelukke andre muligheter, uten at de har funnet årsaken. En mulighet er kanskje at jeg har noe de kaller "sjokoladecyster på eggstokkene" eller endometriose? Kan disse cystene lukte så fælt ?

Jeg er også anbefalt "Flagyl" stikkpiller mot gardnerella, men jeg har ingen tro på at det er dette som lukter.

Kan du hjelpe meg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gardnerella lukter iallefall helt grusomt. Prøv kuren mot det om du allerede har fått resept på piller mot det, for om det er det du har, så går det ikke over av seg selv. Og hva har du å tape?

Ville gjort det om jeg var deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Hvis det er fra skejden det lukter ('fiskelukt') kan det være bakteriell vaginose hvor det ofte finnes gardnerella. Forsøk Flagyl.kur.

Cyster på eggstokken kan ikke lukte.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...