Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest retvizan

Er bare en snartur ute i ulvehiet, ulven skal vaske grilldressen sin.

Nå har vi vært i butikken og kjøpt puslespill til henne, he he. Ulven altså. Så holder hun ihvertfall kjeft ei stund. ;-)

Det regner.

Kjører snart tilbake til sigøynerleiren, skal spise smågodt. FAEN, nå så Wulfi at jeg skrev smågodt, var ikke meninga at hun skulle finne ut det!!!!! :-/

Klemz!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61993-amiga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp våknet, jeg la meg så sent og sto opp så tidlig at jeg måtte ha meg en times søvn.

Jeg går bare og håper på at bøkene kommer snart for jeg kjeder vettet av meg, ikke får jeg trent heller for vi ble uten vann i går, håper det snart kommer tilbake for oppvasken er stor! Glad jeg vasket huset i går! :-) Må vel finne på noe lettvindt til middag som ikke skitner ut for mye....

Misunner deg smågodtet, i går var jeg på en godtebutikk og skulle kjøpe meg noen sure vingummislanger som er så gode, og de hadde ikke, de har ikke hatt på over en måned! *snufs*

Jeg har så lyst på noe surt at jeg blir småtullete, nå er jeg lei saltlakris for en stund hehe... vel, jeg legger i hverfall ikke på meg da siden de ikke har noe som jeg liker.

Håper dere får en trivelig uke i sigøynerleiren uten for mye regn! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/61993-amiga/#findComment-270801
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...