Gå til innhold

Er hemmelig nummer eneste løsning?


Gjest Driitlei telefonselgere

Anbefalte innlegg

Gjest Driitlei telefonselgere

Nå er jeg så møkklei desse telefonselgerne. De ødelegger ofte den lille fritiden vi har. Her en dag satt vi og hadde det så hyggelig, så ringte det slikt møkk igjen.

Vi har sperret oss egentlig, men ringer gjør de allikevel. Vurderer nå å få hemmelig nummer. Koster det noe å få det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere ordnet med sperring for telefonsalg? Hvis ikke, så gjør det!

Når de da ringer, så sier dere bare at dere har sperret for telefonsalg, og at de har plikt til å fjerne dere fra listene sine.

Antallet telefoner minsker dessuten betraktelig i løpet av tre måneder etter sperring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ordnet med sperring for telefonsalg? Hvis ikke, så gjør det!

Når de da ringer, så sier dere bare at dere har sperret for telefonsalg, og at de har plikt til å fjerne dere fra listene sine.

Antallet telefoner minsker dessuten betraktelig i løpet av tre måneder etter sperring.

Synes ikke telefonene har minsket noe særlig etter at jeg reserverte meg for en del år siden, først i telefon og senere direkte på nettet......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber i et firma som selger til eksisterende kunder via telefon, og vi fjerner folk fra ringelistene våre med en gang vi får beskjed om det og godtar nei for et nei. Jeg skal ikke forsvare praksisen med å selge pr. telefon, men jeg mener at det er firmaenes plikt å behandle folk med respekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...