Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann.

Begynner å bli desperat, føler at ingen tar meg på alvor. Jeg nesten ikke spist (ca 1/4 porsjon middag) eller ikke noe i det hele tatt daglig og dette har pågått i ni dager nå. Jeg har hatt minimal avføring i løpet av disse dagene. Jeg ringte min fastlege på mandag og fikk da time TI dager derpå.... Jeg ringte legevakten natt til i dag og fikk beskjed om at de ikke kunne hjelpe meg selv om jeg da hadde magesmerter og 39 i feber. Jeg var innom apoteket i dag og kjøpte "plumbo" (DULCOLAX 5mg) bruksanvisningen sa 3 tabletter, jeg tok 5.... Det eneste som har kommet ut av meg enda er en svart guffe ca 5 minutter etter hver gang jeg har tatt ett glass vann. Jeg føler meg slapp og vet snart ikke hva jeg kan gjøre for å få i gang magen igjen...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62081-magetr%C3%B8bbel/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

prøv å spis litt knekkebrød for å få magen til å binde seg igjen. Man må aldri ta flere tabletter en det som er anbealt på pakken!

En annen ting som visst skal være effektivt er kull i flytende form. Hvis du allerede har prøvd dette kan det være årsaken til at avføringen de er svart. Få legen til å ta en celle prøve av deg for å undersøke at du ikke har kreft.

Lykke til!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62081-magetr%C3%B8bbel/#findComment-278889
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...