Vincent Skrevet 2. juli 2002 Skrevet 2. juli 2002 Ja, på samme måte som du kjøper en øl og heller den ut. 0 Siter
Gjest Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Ja, på samme måte som du kjøper en øl og heller den ut. Fin metafor. NOT, hehe 0 Siter
Zirine Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Skrevet 3. juli 2002 Ja, på samme måte som du kjøper en øl og heller den ut. Og jeg kan være sikker på at du har dette fra sikre kilder? 0 Siter
Amiga Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Og jeg kan være sikker på at du har dette fra sikre kilder? Jeg leste noe sånnt på nett for noen uker siden, det er nok at andre bestiller ringetonen til deg og du må betale! 0 Siter
Zirine Skrevet 3. juli 2002 Forfatter Skrevet 3. juli 2002 Jeg leste noe sånnt på nett for noen uker siden, det er nok at andre bestiller ringetonen til deg og du må betale! *arrg* Jeg brukte 50 kr på ringetoner i går forresten. Er det veldig umodent? 0 Siter
Amiga Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 *arrg* Jeg brukte 50 kr på ringetoner i går forresten. Er det veldig umodent? Neida, jeg hadde nok gjort det samme selv hvis jeg hadde hatt Nokia! 0 Siter
Vincent Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Og jeg kan være sikker på at du har dette fra sikre kilder? aner ikke. jeg har aldri helt ut øl. bare ned. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.