Gå til innhold

Sex - eller mangel på sådan...


leila

Anbefalte innlegg

Jeg har nå blitt singel for første gang siden jeg var 15 år. Det er altså en ganske ny opplevelse for meg, og jeg stortrives :-)

Men en ting plager meg - mangel på sex! Hva gjør dere andre single med det? Jeg er ikke typen til å ha ONS hver helg heller. Venner man seg til å ikke ha det? For min del har sexlysten bare økt siden bruddet...

Sex med eksen kommer ikke på tale, det vil bare forkludre ting. Men jeg har fått "tilbud" om et slags elsker-forhold. Er ikke det bedre enn å ha sex med fremmede i helgene?

Hjelp meg, jeg er ny...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Z@pvir

Et elskerforhold er jo greit; så sant den andre parten vel og merke ikke har partner! Da er det en ting mellom to voksne som ingen andre behøver bry seg med. Eneste problemet er hvis den ene begynenr å utvikle andre følelser. Det kan fort skje.

Ellers så er jo onani den måten jeg går ut fra at enslige må bruke for å få utløsning for følelsene. Hva ellers? Eller kanskje det finnes hemmelige sexklubber rundt omkring? Ikke vet jeg. Jeg er gift så jeg slipper det problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som et perfekt opplegg det å finne seg en fast elsker. Hadde ikke villet hatt noen skrupler med det hvis jeg var deg.

Forutsetningene er jo at du liker personen , dere kommer overens på andre plan , han er en god elsker , dere vil akkurat det samme , spiller med åpne kort osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elskerforhold er sunt for kropp og sjel.

Bare pass på å ikke forelsk deg, dersom det bare er sexen som gjelder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En elsker må da være perfekt!

>Da hadde jeg heller gått til kondomeriet!

Tross alt hører sex til ekteskapet : )

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

>Da hadde jeg heller gått til kondomeriet!

Tross alt hører sex til ekteskapet : )

Mvh

Hvem sier at sex hører til ekteskapet? Så lenge jeg er ateist kan jeg ikke se at dette skal gjelde meg, dere andre får gjøre som dere vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som de andre - en elsker er perfekt. Sørg bare for å fortelle han at det er nettopp det han er - elsker - sånn at han ikke kommer med giftering om et par måneder ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som et perfekt opplegg det å finne seg en fast elsker. Hadde ikke villet hatt noen skrupler med det hvis jeg var deg.

Forutsetningene er jo at du liker personen , dere kommer overens på andre plan , han er en god elsker , dere vil akkurat det samme , spiller med åpne kort osv.

Han er singel også, så vi trenger ikke såre noen tredjepart. Tror det hadde gått bra, vi har kjent hverandre en stund allerede uten at noen av oss har forelsket seg i den andre. Men en seksuell kjemi mellom oss er det absolutt.

Problemet er evnt. eietrang osv som kan oppstå underveis, selv om alt virker bra tilrettelagt akkurat nå. Dumt å miste ham som venn også...

Får tenke litt på det! Skal reise bort med ham i helgen, kanskje avgjørelsen tas av seg selv ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem sier at sex hører til ekteskapet? Så lenge jeg er ateist kan jeg ikke se at dette skal gjelde meg, dere andre får gjøre som dere vil.

Bare tulla litt med deg...

Selvsagt er det å ha en fast elsker bedre enn Ons !

Både tryggere + at en får muligheten til å utvikle bedre sex sammen : )

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier som de andre - en elsker er perfekt. Sørg bare for å fortelle han at det er nettopp det han er - elsker - sånn at han ikke kommer med giftering om et par måneder ;)

Det er ikke vi som kommer med gifteringer, det er dere. Vis meg den mann som ikke er fornøyd med uforpliktende sex, så skal jeg ta han bak hjørnet og avrette stakkaren. Du skal være utrolig uheldig for å snuble over en sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vi som kommer med gifteringer, det er dere. Vis meg den mann som ikke er fornøyd med uforpliktende sex, så skal jeg ta han bak hjørnet og avrette stakkaren. Du skal være utrolig uheldig for å snuble over en sånn.

Vel - hva kan jeg si. Han ville vel bare sikre seg sex med meg for resten av sitt liv - og det er jo forståelig. Jeg er usedvanlig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ZombieBob

Klart det er bedre enn en ny fyr hver helg. Men det krever jo at du klarer å gjøre det med noen du ikke elsker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke vi som kommer med gifteringer, det er dere. Vis meg den mann som ikke er fornøyd med uforpliktende sex, så skal jeg ta han bak hjørnet og avrette stakkaren. Du skal være utrolig uheldig for å snuble over en sånn.

Jeg kunne ikke sagt det bedre selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er bedre enn en ny fyr hver helg. Men det krever jo at du klarer å gjøre det med noen du ikke elsker da.

De aller fleste av oss har vel hatt sex med noen de ikke elsker? Jeg for min del har ofte opplevd den beste sexen når det ikke er andre følelser involvert enn rent begjær - blir liksom litt mer løsluppen ...

Dessuten er det mer følelser involvert med en elsker som du gjerne bryr deg om, enn en fremmed ONS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er singel også, så vi trenger ikke såre noen tredjepart. Tror det hadde gått bra, vi har kjent hverandre en stund allerede uten at noen av oss har forelsket seg i den andre. Men en seksuell kjemi mellom oss er det absolutt.

Problemet er evnt. eietrang osv som kan oppstå underveis, selv om alt virker bra tilrettelagt akkurat nå. Dumt å miste ham som venn også...

Får tenke litt på det! Skal reise bort med ham i helgen, kanskje avgjørelsen tas av seg selv ;-)

Jeg vedder en pils på at du får deg noe i løpet av helgen *S* Vedder du mot ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...