Chloe Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 *smiske*;o) Kan dere ikke vurdere å åpne småprat igjen? Jeg har spurt før og da argumenterte jeg godt (?) for saken. Denne gangen nøyer jeg meg med å si: Åpne småprat før jeg går av hengsla! Kjææærlig hilsen *snørr og tårer* 0 Siter
Tamera Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Jeg er helt enig. Småprat bør åpnes igjen. Hvis dere trenger bevis på at vi greier å oppføre oss når vi chatter nå, så kan dere jo bare kikke innom www.nattprat.tk. Se hvor snille vi har blitt! ;-) 0 Siter
Gjest Med Påholden Penn Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Jeg er helt enig. Småprat bør åpnes igjen. Hvis dere trenger bevis på at vi greier å oppføre oss når vi chatter nå, så kan dere jo bare kikke innom www.nattprat.tk. Se hvor snille vi har blitt! ;-) Ikke tro på dem, når rødvinen siger inn, siger engelen ut.... 0 Siter
kie Skrevet 3. juli 2002 Skrevet 3. juli 2002 Blir med på den! I mellomtiden kan du kanskje finne litt trøst her: http://www.fullthus.com/cgi-bin/gtchat/chat.pl Nyopprettet så den er ikke så aktiv enda. Men det betyr altså ikke at jeg herved godtar at vi ikke har småprat lenger, altså webbis. Bare så du veit det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.