Gå til innhold

Det her så jævla fristende ut.


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ikke verdt det, bildene blir ikke bra. Du bør ikke kjøpe digitalkamera med under 2 megapixler.

Oki.

Har ikke greie på sånt jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.

Har ikke greie på sånt jeg :)

Ikke jeg heller, men med en IT-konsulent som samboer har da noe kunnskap satt seg fast gjennom årene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg heller, men med en IT-konsulent som samboer har da noe kunnskap satt seg fast gjennom årene.

Det er godt å høre, for jeg holdt på å foreta et spontankjøp nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre, for jeg holdt på å foreta et spontankjøp nå :)

Det er billig, det innrømmer jeg. Men når du ser hvor følsomt kameraet er, og hvilke resultater du får så er det ikke verdt det. Du burde uansett kjøpe et kamera hvor du kan se bildet rett etter at du har tatt det, slik at du kan slette og evt ta et nytt med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

640x480 er ikke mye. Men som leketøy er det jo greit, da :) Festbilder og slikt der man ikke vil ha med seg et skikkelig kamera. Det kan sammenlignes med å kjøpe engangskamera til slike anledninger - bare at dette faktisk kan gjenbrukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...