Gjest Danielsann Skrevet 9. oktober 2000 Del Skrevet 9. oktober 2000 Jeg spiser ikke mye, men heller ikke lite og er heller ikke undervektig.Men i det siste så har jeg ofte blitt kvalm etter at jeg har spist. Får sånn ekkel følelse av at hvis jeg putter i meg noe mer etter at jeg har spist får jeg nesten lyst til å kaste opp...Hvorfor d? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Sundgot-Borgen, Doktor Scient Skrevet 9. oktober 2000 Del Skrevet 9. oktober 2000 KJære Danielsann Du sier "putter i meg noe etter at jeg har spist". Sli du beskriver det bør du registrere selv hva du gjør . Er det det at du 1) ikke spiser deg ferdig, 2) at du stadig småspiser eller 3) at du forsøker å spise lite og alikevel må ha noe etterpå som gir deg den kvalme følelsen. Videre kan det kanskje være lurt å se om denne følelsen kommer etter noen spesiell matvare eller er det kanskje "bare følelsene" som sier at du skal bli kvalm ? Dersom du ikke ser noe mømster i dette og du virkelig opplever kvalmefornemmelse ved matinntak vil jeg anbefale deg å oppsøke en lege for vurdering. Lykke til! Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen Jorunn Sundgot-Borgen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.