Gå til innhold

Luftplager - noen som har noen gode råd ??

Anbefalte innlegg

Gjest robban

Jeg er en dame på 37 år som er veldig plaget av luft i magen. Spiser vanlig kost med frokost, lunsj, middag og frukt i mellom måltider. Drikker også ganske bra med vann. Magen er stort sett bra, men når jeg er på jobb eller selskap hvor jeg ikke har muligheten til å "slippe" luften omgående når jeg føler "press" kommer plagene. Dersom jeg må holde igjen får jeg vondt og blir veldig oppblåst i magen. Det nytter ikke å prøve å "presse" ut luft når jeg har mulighet - da kommer ingenting. Dette er et stort problem for meg, da det gjør spesielt arbeidsdagene mine uutholdelige. Det kommer også mange "ulyder" fra tarmene når jeg har holdt på luften i flere timer. Dette kan andre i samme rom høre! Har prøvd flere reseptfrie tabletter for luftplager, men uten hell. Hva kan jeg gjøre ? Noen med samme plager som har noen gode råd???

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...