Gjest robban Skrevet 3. juli 2002 Del Skrevet 3. juli 2002 Jeg er en dame på 37 år som er veldig plaget av luft i magen. Spiser vanlig kost med frokost, lunsj, middag og frukt i mellom måltider. Drikker også ganske bra med vann. Magen er stort sett bra, men når jeg er på jobb eller selskap hvor jeg ikke har muligheten til å "slippe" luften omgående når jeg føler "press" kommer plagene. Dersom jeg må holde igjen får jeg vondt og blir veldig oppblåst i magen. Det nytter ikke å prøve å "presse" ut luft når jeg har mulighet - da kommer ingenting. Dette er et stort problem for meg, da det gjør spesielt arbeidsdagene mine uutholdelige. Det kommer også mange "ulyder" fra tarmene når jeg har holdt på luften i flere timer. Dette kan andre i samme rom høre! Har prøvd flere reseptfrie tabletter for luftplager, men uten hell. Hva kan jeg gjøre ? Noen med samme plager som har noen gode råd??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62244-luftplager-noen-som-har-noen-gode-r%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.