Gå til innhold

Ostekake


Ines

Anbefalte innlegg

Tine har en ostekake-dessert som er så god, den med rips/bringebær (?). Noen som har en oppskrift på noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fryd1365380312

Å ja, den er såååååå gooood! Yum yum...

Har dessverre ikke opppskrift

Den har jeg aldri sett?!?! er det en ferdig dessert??

*jeg bare eeeeeelsker ostekake*.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Den har jeg aldri sett?!?! er det en ferdig dessert??

*jeg bare eeeeeelsker ostekake*.. hehe

Ja, jeg tror den er der sammen med de andre "Piano" dessertene, den er helt klar til å spises ;) Namnam, du må bare prøve den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fryd1365380312

Ja, jeg tror den er der sammen med de andre "Piano" dessertene, den er helt klar til å spises ;) Namnam, du må bare prøve den

oojjjjj!!!! den kommer på handle listen helt klart!! ..hehe

Takk for info!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fryd1365380312

Ja, jeg tror den er der sammen med de andre "Piano" dessertene, den er helt klar til å spises ;) Namnam, du må bare prøve den

Jeg fikk tak i ostekaken i dag. Og jeg likte den ikke! Var jo såååååå syrlig jo. Nei de må nok komme opp med en myyye bedre variant for å for meg som kunde.. hehe

*tusler ut på kjøkkenet og baker min egen hjemmelagde kake*

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ikke undertegnet

Jeg fikk tak i ostekaken i dag. Og jeg likte den ikke! Var jo såååååå syrlig jo. Nei de må nok komme opp med en myyye bedre variant for å for meg som kunde.. hehe

*tusler ut på kjøkkenet og baker min egen hjemmelagde kake*

:)

Syrlig? Nei, den er perfekt! Men nå er det lenge siden jeg har smakt hjemmelaget ostekake da...hmm..Skal prøve å få laget en selv snart, kanskje jeg får sjokk over hvor god den egentlig kan være ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...