Gå til innhold

Hva er egentlig ei pulverheks?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lillelurven

Ei heks av den gode, gamle sorten. Med diverse poser med remedier, evne til å kaste forbannelser osv :-)

Ikke "heks" i betydningen drittkjerring, med andre ord. Tror jeg da.... *s*

he,he...det kan jeg like. Var nok mest fordi jeg er en furie nå som jeg innbiller meg at vekta skal gå ned, som følge av inntak av div. pulver:-)

Annonse

Lillelurven

Sikker på at du hørte riktig, da? Det var sikkert pul-Mer-heks han mente, og helt sikkert mannen din som kalte deg det ;-)

Neida, prater ikke av erfaring... *plystrer*

*LOL* Mulig mulig....

Det er godt at man ikke kjenner andre på seg selv, synes jeg:-)

Lillelurven

Det er ei dame som pusher narkotika i pulverform, og som tar blodpris.

"Faen så dyr du er, di heks!!"

...derav navnet pulverheks

Hmm, mulig han tror det fordi jeg har så dyre vaner? Kommer purken på døra også snart tror du?

Menn i uniform? Mmmmmm

Annonse

Lillelurven

Det står her at det i Finnmark er det som jeg (fra Oslo) ville kalt ei bustelurve!

http://www.norsk-larerlag.no/publikasjoner/blader/larerblad/1998/33/hoved.981104.110147.html

Bestetroll er damer som ser ut som meg, på mårran:-)

Vel, med disse ulike forlaringene, kan jeg egentlig bare velge og vrake! Deilig!!*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...