Gå til innhold

Anbefalte innlegg

- om at jeg ikke gidder å betale 100 spenn for tåpelige, lettvinte svar fra Chr.& co (min fastlege svarer meg tross alt gratis på fon) 48 ooo kroners svaret jeg fikk - etter å ha blitt trukket 100 spenn var én setning: "Kontakt advokat". Det tilsvarer en timepris på latterlige 18.000 kr. med tre så innlysende og unyttige svar i minuttet...

(Det er nesten like greit å tippe svaret selv ... (å tippe, tipper.. har tapt)

Er det så rart egentlig - med all denne vanvittige overtiden denne øyensynlige amatørtekinske tjenesten genererer?

-

- om at jeg er drit skuffet over hvordan denne, før ellers utmerkete tjeneste, har blitt til de grader unyttig og kommers.

Med ønske om god bedring, doktor. Hils eders charmante hustru og børn.

Dette går over alle støvleskaft - selv i lavvann (les: sommer).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62299-ting-handler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Vincent

"Kontakt advokat!" synes jeg er et tynt svar å ta seg betalt for. Hvis du er belastet med 100 kroner for dette, er det fint om du ringer Doktor Online AS på T: 22 02 46 00 slik at man kan få ryddet opp i dette.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62299-ting-handler/#findComment-272234
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...