Gå til innhold

Zantippe


khalana

Anbefalte innlegg

Heisann Zantippe!

Går det bra med deg?Har du hatt noen festesmerter?Det kjentes ut som jeg skulle få mensen i går,vondt i korsryggen og smerter i magen.Det kan jo være at de har festet seg:)Skal bli skjønt å slippe medisiner om ikke så lenge,hvis ikke forsøket går bra mener jeg.

Da skal jeg ta en skikkelig fest og drikke masse bayliss og smirnof ice mmmmmmmmm.

He he er i det humøret i dag.

Gi meg en oppdatering da..

Ps!Det nærmer seg med snegleskritt mandag morgen.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei tilbake.

Festesmerter, din heldiggris.

Kjenner ittno', jeg!

Jeg har feilregna meg og funnet ut at tirsdag er dagen jeg tidligst kan ta en test. Da er jeg ruger på niende dagen.

Du satte inn på fredag, det vil si to dager før meg?

Jeg lærer jo ALDRI at ting ikke går som en planlegger; midten av juli skulle jo være vår deadline for ivf. Nå viser det seg at vi nok en gang har fått egg til fryseren. Og det forpurrer jo planene om adopsjon hvis dette ikke går bra.

Vel, den var kanskje litt drøy. Men vi får ihvertfall en utsettelse på et par måneder. For jeg føler ikke jeg kan starte en adopsjonsprosess vel vitende om at vi har fire egg i fryseren på klinikken.

Føler meg lettere forvirra nå.

Og trua på at jeg er gravid er ikke så veldig stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tilbake.

Festesmerter, din heldiggris.

Kjenner ittno', jeg!

Jeg har feilregna meg og funnet ut at tirsdag er dagen jeg tidligst kan ta en test. Da er jeg ruger på niende dagen.

Du satte inn på fredag, det vil si to dager før meg?

Jeg lærer jo ALDRI at ting ikke går som en planlegger; midten av juli skulle jo være vår deadline for ivf. Nå viser det seg at vi nok en gang har fått egg til fryseren. Og det forpurrer jo planene om adopsjon hvis dette ikke går bra.

Vel, den var kanskje litt drøy. Men vi får ihvertfall en utsettelse på et par måneder. For jeg føler ikke jeg kan starte en adopsjonsprosess vel vitende om at vi har fire egg i fryseren på klinikken.

Føler meg lettere forvirra nå.

Og trua på at jeg er gravid er ikke så veldig stor.

Hei igjen!

Jeg skjønner hva du mener med kluss i planene deres.Men det er jo godt å vite at du har egg i fryseren,da kan jo det være til en søster eller bror til den du skal få nå:)

Jeg føler på meg at det skal gå bra for deg denne gangen!

Vi skal klare det begge 2 for det har jeg bestemt!!

Ikke gi opp håpet er du snill.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Jeg skjønner hva du mener med kluss i planene deres.Men det er jo godt å vite at du har egg i fryseren,da kan jo det være til en søster eller bror til den du skal få nå:)

Jeg føler på meg at det skal gå bra for deg denne gangen!

Vi skal klare det begge 2 for det har jeg bestemt!!

Ikke gi opp håpet er du snill.

Klem fra

Åh, så fint at du ordner opp!

Hjertelig tusen takk for det.

Det var akkurat det jeg trengte å høre nå.

Av og til er det ikke så mye som skal til for å komme opp igjen og se mer positivt på livet generelt, og forsøket spesielt.

I tillegg til din bestemmelse om at dette skal gå bra, har jeg ordna meg en bestemmelse sjøl om å snakke med legen min igjen slik at jeg får en til sykemelding i femti prosent.

Jeg blir bare sur og stressa av å sitte her på jobben og trøkke i over sju timer hver dag.

Små, konsentrerte økter passer best nu i disse dager....

Du fikk også egg i frysen. Hvor mange?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så fint at du ordner opp!

Hjertelig tusen takk for det.

Det var akkurat det jeg trengte å høre nå.

Av og til er det ikke så mye som skal til for å komme opp igjen og se mer positivt på livet generelt, og forsøket spesielt.

I tillegg til din bestemmelse om at dette skal gå bra, har jeg ordna meg en bestemmelse sjøl om å snakke med legen min igjen slik at jeg får en til sykemelding i femti prosent.

Jeg blir bare sur og stressa av å sitte her på jobben og trøkke i over sju timer hver dag.

Små, konsentrerte økter passer best nu i disse dager....

Du fikk også egg i frysen. Hvor mange?

Bare hyggelig å være til hjelp:)

Jeg fikk 2 egg i fryseren...det er vel ikke så mye å skryte av men men..

Ja jeg syns du bør snakke med legen din å få 50% sykemelding.

Jeg er sykemeldt 100%,jeg har en lederstilling og jeg går hele dagen,pluss at vi har endel tunge løft så jeg tok rett og slett ikke noen sjanser.Så nå sitter jeg mye på pcen og diller...hehhe..koser meg faktisk veldig masse.Pluss at telefonlinjen så og si alltid er opptatt hehhe.

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...