Gjest DJ Skrevet 9. oktober 2000 Del Skrevet 9. oktober 2000 I snart ett år har jeg hatt følgende problem som har kommet og gått. Når jeg har urinert, kan det ofte komme ut en utflod som ligner på sekret (blankt/hvitt og litt seigt som også kan stivne og lage en liten stiv flate på innsiden av trusa). Innimellom når jeg sitter på do og "trykker", har jeg faktisk også opplevd at jeg nærmest kan trykke ut denne utfloden fra penis. Dersom jeg ikke tørker eller klemmer det bort etter urinering, har jeg også opplevd en MEGET svak svie eller iritasjon på penistuppen. Mengden varierer fra ganske mye til kun en liten "sluttdråpe" til ingenting. Problemet oppstod etter at jeg fikk munnsex av ei jente uten kondom. Jeg har tatt to stk. bakterielle tester og clamydiatester uten at det er blitt funnet noe feil. Hva kan det være ? Kan det være et bakterielt problem ? Elller kan det være noe med prostata ? Hvordan bør jeg forholde meg mhp. problemet ? På forhånd takk for svar (det bekymrer meg litt, og jeg har faktisk vært avholden fra ubeskyttet sex inntil dette problemet er forsvunnet (hvis det kan forsvinne). 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6234-utflod-fra-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 20. oktober 2000 Del Skrevet 20. oktober 2000 Siden du har hatt undersøkelser som ikke viser noen infeksjon, er nok ikke dette noen infeksjonssykdom. Da pleier utfloden også å ha farge, evt. lukt. - Dette er sekret som kommer fra kjertlene rundt urinrøret. Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/6234-utflod-fra-penis/#findComment-35440 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.