Gå til innhold

Betal forum, skjønner ingen ting?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Skal alle forumene bli betaltjenester da eller?

Hvis du trykker feil, kan du da plutselig bli belastet kr 100 uten at du er klar over det? Over internetregninga da heller. Du må vel oppgi kredittkortkode eller noe vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

For nos sus!

kr 100 for noe som kanskje ikke er verdt noe engang. Har legen misforstått deg, så må du betale nye 100 da kanskje?

hva hvis rådet er dårlig eller feil, er det klagerett? He, he.

Nei, da går jeg heller til legen, der kan jeg stille MANGE spørsmål for kr 100. Skjønner han meg ikke, kan jeg utdype problemet uten å betale nye kr 100.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Det er nok bare feigingene med "ikke undertegnet" som blir krevd betaling.

Hvis jeg bruker et av nickene mine, så gjør det vel ingen forandring for deg vel?

Du kjenner meg allikevel ikke!

Om det står ikke undertegnet, red devil, pus eller lorte må vel være en dritt?

Jeg mener det jeg gjør - og om jeg undertegner med et annet nick kjenner du meg fortsatt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Hei.

Det koster ganske mye å drive dette nettstedet hver måned, og vi håper våre brukere har forståelse for at en liten andel av disse kostnadene må kunne dekkes inn av de brukerne som ønsker et råd fra våre fagpersoner. Det er selvfølgelig gratis å utveksle erfaringer med hverandre, søke og lese innholdet forøvrig. Ingen blir belastet for å stille et spørsmål eller kommentere andres med mindre de selv velger det.

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Hei.

Det koster ganske mye å drive dette nettstedet hver måned, og vi håper våre brukere har forståelse for at en liten andel av disse kostnadene må kunne dekkes inn av de brukerne som ønsker et råd fra våre fagpersoner. Det er selvfølgelig gratis å utveksle erfaringer med hverandre, søke og lese innholdet forøvrig. Ingen blir belastet for å stille et spørsmål eller kommentere andres med mindre de selv velger det.

Med vennlig hilsen,

Vi vet det da.

Men hva med en litt mer psykologisk og forsiktig begynnelse? Dere kunne jo begynt på kr 50 og så økt etter en stund. hadde nok ikke blitt fullt så mange protester da.

Kr 50 er nesten null, mens 100 høres mye mer ut for mange. Psykologisk sett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Det koster ganske mye å drive dette nettstedet hver måned, og vi håper våre brukere har forståelse for at en liten andel av disse kostnadene må kunne dekkes inn av de brukerne som ønsker et råd fra våre fagpersoner. Det er selvfølgelig gratis å utveksle erfaringer med hverandre, søke og lese innholdet forøvrig. Ingen blir belastet for å stille et spørsmål eller kommentere andres med mindre de selv velger det.

Med vennlig hilsen,

Jeg er enig at det er dyrt. Så bra har ikke svarene vært bestandig. Det er ofte at man blir misforstått. Dessuten med en lavere pris vil man kanske spørre flere ganger, og det vil bli mer interessant for andre brukere å lese dette. Feks har jeg to spørsmål nå inne på alternativ medisin. Ikke katta om jeg betaler 200 for å få svar der. Det er alt for mye på et forum der alle kan lese. Om jeg sender inn helt privat pr mail så synes jeg det blir noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Z@pvir

Jeg er enig at det er dyrt. Så bra har ikke svarene vært bestandig. Det er ofte at man blir misforstått. Dessuten med en lavere pris vil man kanske spørre flere ganger, og det vil bli mer interessant for andre brukere å lese dette. Feks har jeg to spørsmål nå inne på alternativ medisin. Ikke katta om jeg betaler 200 for å få svar der. Det er alt for mye på et forum der alle kan lese. Om jeg sender inn helt privat pr mail så synes jeg det blir noe annet.

Har jeg misforstått noe igjen tro?

Gikk jo ut fra at dette var et lukket system, hvor svaret var eksklusivt for den som betalte for det!

Tror ikke andre kan lese disse betalsvarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg misforstått noe igjen tro?

Gikk jo ut fra at dette var et lukket system, hvor svaret var eksklusivt for den som betalte for det!

Tror ikke andre kan lese disse betalsvarene.

Tror det er sånn at alle kan lese det _og_ at DOL står fritt til å bruke det i sine spalter. Bl.a. i Hjemmet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Tror det er sånn at alle kan lese det _og_ at DOL står fritt til å bruke det i sine spalter. Bl.a. i Hjemmet....

Jøss, merkelig praksis. Skal vi betale for å gi DEM stoff til leserne altså?

I Hjemmet får du jo betalt når du får et innlegg inn og får svar på det. Eller har de endret på det også nå da kanskje? leser ikke så mye blader lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er sånn at alle kan lese det _og_ at DOL står fritt til å bruke det i sine spalter. Bl.a. i Hjemmet....

Sjekk siden til klinikken da.

"Spørsmål og svar i Doktor Online klinikk er ikke tilgjengelig for lesing av andre enn spørsmålstiller og vårt personell"

"personlig og garantert svar"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk siden til klinikken da.

"Spørsmål og svar i Doktor Online klinikk er ikke tilgjengelig for lesing av andre enn spørsmålstiller og vårt personell"

"personlig og garantert svar"

Men hva når man stiller et spørsmål i forumet og velger at man vil ha svar fra lege?

Er man automatisk inne i klinikken da, eller er det to forskjellige ting?

*forvirret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk siden til klinikken da.

"Spørsmål og svar i Doktor Online klinikk er ikke tilgjengelig for lesing av andre enn spørsmålstiller og vårt personell"

"personlig og garantert svar"

Også fra klinikkens inforside:

Når man stiller spørsmål i vanlig Doktor Onlines forum, kan alle brukere av tjenesten lese både spørsmålet ditt og svaret som legen eventuelt gir deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk siden til klinikken da.

"Spørsmål og svar i Doktor Online klinikk er ikke tilgjengelig for lesing av andre enn spørsmålstiller og vårt personell"

"personlig og garantert svar"

hvorfor i granskauen er du oppe nå? åsså svarer du mens jeg er på do? og endelig skjønner hva det er alle sammen snakker om?

*styrtle*

Ja, jeg er treig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk siden til klinikken da.

"Spørsmål og svar i Doktor Online klinikk er ikke tilgjengelig for lesing av andre enn spørsmålstiller og vårt personell"

"personlig og garantert svar"

eh,glem det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva når man stiller et spørsmål i forumet og velger at man vil ha svar fra lege?

Er man automatisk inne i klinikken da, eller er det to forskjellige ting?

*forvirret*

tenk at jeg ikke har lagt merke til det før nå .. hihi

at det er på forumene altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenk at jeg ikke har lagt merke til det før nå .. hihi

at det er på forumene altså

*ler*

Ja, det skal blir spennede å se hvordan Anker og CO. engentlig har tenkt seg det.

Det er godt mulilg at du har rett. Eller jeg! :-)

Synes kanskje det hadde vært på plass med en liten avklaring.

Greit å vite om halve DOL, alle hjemmets lesere +++ får vite min de mest intime detaljer som man altså betaler 100 spenn for å legge ut om og forhåpentligvis får et godt svar på.

:-)

Da kan det jo hende at dol tjener en del mer enn den hundringsen totalt sett ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler*

Ja, det skal blir spennede å se hvordan Anker og CO. engentlig har tenkt seg det.

Det er godt mulilg at du har rett. Eller jeg! :-)

Synes kanskje det hadde vært på plass med en liten avklaring.

Greit å vite om halve DOL, alle hjemmets lesere +++ får vite min de mest intime detaljer som man altså betaler 100 spenn for å legge ut om og forhåpentligvis får et godt svar på.

:-)

Da kan det jo hende at dol tjener en del mer enn den hundringsen totalt sett ;-)

hæhæ

natta:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Men hva når man stiller et spørsmål i forumet og velger at man vil ha svar fra lege?

Er man automatisk inne i klinikken da, eller er det to forskjellige ting?

*forvirret*

Når man stiller spørsmål i forum og ønsker svar fra fagperson, kan svaret leses av og evt. kommenteres av andre brukere av forum.

Betalte spørsmål og svar blir ikke gjengitt i Hjemmet uten vesentlige endringer i spørsmålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man stiller spørsmål i forum og ønsker svar fra fagperson, kan svaret leses av og evt. kommenteres av andre brukere av forum.

Betalte spørsmål og svar blir ikke gjengitt i Hjemmet uten vesentlige endringer i spørsmålet.

Ok.

Flott med en avklaring om det:-)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...