Gå til innhold

FU: Den beste stekepanna?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Den må ikke være tung å løfte pga dårlige håndledd.

Den må være lett å rengjøre.

Den må slippe maten lett.

Noen tips, folkens ?

Pris er ikke så viktig - har tenkt å ha den i noen år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høyang Titanpanne, har 2 stk. en vanlig, og en saute-panne (en sånn med høy kant). Men dem er _litt_ tunge, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Titanpanne som vi fikk i gave fra broren min. Den er med glasslokk, akkurat passe stor. Litt tung, men ikke så tung som støpejernspanner. Vet ikke hva den koster, men rundt 600 vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den ikke skal veie noe, og slippe maten lett: Ei lita teflonpanne. Men bruk ikke alle pengene du har på den, teflonpanner _skal_ skiftes ut med jevne mellomrom, det er ikke meninga at du skal ha dem resten av livet. Når teflonen begynner å gå i stykker kjøper du ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Gastrolux titan. Dyrt og bra.

Enig der. Gastrolux titan er kjempebra

(gr gr gr, jeg som kjøpte Eva Titan..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...