Gå til innhold

A propos Heather Locklear....


Babette

Anbefalte innlegg

I går nevnte jeg henne i forbindelse med en shampoo-reklame. Og i morges da jeg pusset tennene og så meg selv i speilet slo det meg: Er den dama evig ung? Hvor gammel kan hun være?

Vi husker henne jo som Sammy Jo i Dynastiet. Der var hun riktignok veldig ung, men Dynastiet ble da vel spilt inn for ca. 30 år siden?

Men i ganske nye episoder av Melrose Place og i smapooo-reklamen ser hun jo fortsatt veldig ung ut?

Svar meg, kjære allvitere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for kjapt svar, men kan det stemme? Da må jo Dynastiet være innspilt helt på slutten av 1970-tallet, og jeg mener bestemt at det var tidligere.

La oss si at hun var 17 år som Sammy Jo. Da må serien være innspilt i 1978, og det får jeg altså ikke til å stemme.

Hm.... (Babette klør seg i hodet og lurer på om de blondeste er underlagt egne regler..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar, men kan det stemme? Da må jo Dynastiet være innspilt helt på slutten av 1970-tallet, og jeg mener bestemt at det var tidligere.

La oss si at hun var 17 år som Sammy Jo. Da må serien være innspilt i 1978, og det får jeg altså ikke til å stemme.

Hm.... (Babette klør seg i hodet og lurer på om de blondeste er underlagt egne regler..)

Jo, det må stemme. Tenk på klærne de har i Dynastiet - typisk åttitall med skulderputer, sukkertøyfarger og høyt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kjapt svar, men kan det stemme? Da må jo Dynastiet være innspilt helt på slutten av 1970-tallet, og jeg mener bestemt at det var tidligere.

La oss si at hun var 17 år som Sammy Jo. Da må serien være innspilt i 1978, og det får jeg altså ikke til å stemme.

Hm.... (Babette klør seg i hodet og lurer på om de blondeste er underlagt egne regler..)

Dynestyret ble spilt inn mellom 81 og 89, altså var hun der fra hun var 20 til 29 elns..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for kjapt svar, men kan det stemme? Da må jo Dynastiet være innspilt helt på slutten av 1970-tallet, og jeg mener bestemt at det var tidligere.

La oss si at hun var 17 år som Sammy Jo. Da må serien være innspilt i 1978, og det får jeg altså ikke til å stemme.

Hm.... (Babette klør seg i hodet og lurer på om de blondeste er underlagt egne regler..)

Det står her at hun var 19 år da hun spilte i serien og at den ble sendt første gang i 1981, så resten av verden så den vel utover 80-tallet.

Jeg har bare sett én episode (ca. nr. 8), så jeg vet ikke.

http://www.angelfire.com/de/brbtv/fun.html

http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowMainServlet/showid-138/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står her at hun var 19 år da hun spilte i serien og at den ble sendt første gang i 1981, så resten av verden så den vel utover 80-tallet.

Jeg har bare sett én episode (ca. nr. 8), så jeg vet ikke.

http://www.angelfire.com/de/brbtv/fun.html

http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowMainServlet/showid-138/

Takk takk takk. Nå slår jeg meg til ro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest malun

Det er morsomt hvordan den dama alltid fremstår ung og fresh.

Et annet 'fun fact' er jo at hun tidligere var dama til Tommy Lee - Pamela Andersons kjærlige ektemann. Tenker hun angrer på at hun lot ham gå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsomt hvordan den dama alltid fremstår ung og fresh.

Et annet 'fun fact' er jo at hun tidligere var dama til Tommy Lee - Pamela Andersons kjærlige ektemann. Tenker hun angrer på at hun lot ham gå...

Tommy Lee hadde jeg latt dra langt avgårde !!

Jeg skjønner ikke hva de ser i han - rockestjerne med det livet det medfører - sex, drugs and rockn roll . Dvs. det er kanskej det livet de vil ha *S*

Ikke ser han spesielt kjekk ut heller - den syltynne usexy kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommy Lee hadde jeg latt dra langt avgårde !!

Jeg skjønner ikke hva de ser i han - rockestjerne med det livet det medfører - sex, drugs and rockn roll . Dvs. det er kanskej det livet de vil ha *S*

Ikke ser han spesielt kjekk ut heller - den syltynne usexy kroppen.

Jeg tror malun var ironisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er morsomt hvordan den dama alltid fremstår ung og fresh.

Et annet 'fun fact' er jo at hun tidligere var dama til Tommy Lee - Pamela Andersons kjærlige ektemann. Tenker hun angrer på at hun lot ham gå...

Jeg mener å huske at hun angrer såpass lite at hun tilogmed advarte Pamela Anderson mot ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glimmer

Hun ser riktignok ung og frisk ut i tv-serier og reklamer, men mange av disse stjernene ser temmelig slitne ut når de ikke har sminke på. Mer normale.

Utrolig hva man kan gjøre med utseendet om man tilbringer flere timer hos stylist før man viser seg foran kameraet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, men husker du han gamlingen fra vestlandet (?) et sted, da - som samlet autografer og som var helt hekta på dama?? Og så fikk han treffe henne på tv og greier og greier! *flire*

Which brings me to de to brødrene - også vestlandsprodukter - høyt oppe i heia på en gård, som digga LillBabs for alt hun var verdt og enda litt til. Pappfigur av henne i full størrelse hadde de også.

Groupieperioden min blir jo bare dilldall i forhold..! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melrose Place, Dynastiet og Glamour på video..!

Babette, legg deg nå på sofaen og fortell litt om deg selv. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...