Gå til innhold

Til dere som ser på Glamour


Babette

Anbefalte innlegg

Dette er dagen for ettertanke omkring såpestjerners alder. Eller rettere sagt: Denne gang er det en rollefigur jeg har festet meg med: Brooke Logan i Glamour.

Hun skal visstnok bli gravid i nær framtid med datterens ferske ektemann. Og hun har selv en sønn på...20? Ikke godt å si, tida sleper seg uendelig langsomt av sted i denne stillestående serien. Som jeg for øvrig ikke ser på etter at de tok vekk maratonreprisen på søndager.

Det var et hardt slag, men livet går videre.

Før Brooke fikk Rick hadde hun vært gjennom litt av hvert. Hun er utdannet biokjemiker eller noe slikt,har drevet med forskning, har bodd sammen med Ridge osv. før hun fikk barn med hans far.

Så... hvis hun skulle forestille 25-27 eller noe da hun fikk Rick begynner hun vel å nærme seg slutten av sin fruktbarhetstid?

Eller er det ikke meningen at vi skal tenke slik, kanskje.

Sally Spectra holdt jo koken lenge hun også. Hun så ut til å være ca. 65 da hun fikk barn.

Herregud, Babette! Tror du på dette vrøvlet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe

Jeg tror jeg må skrive ut innlegget ditt og sende det til mamma, hun var i en periode helt oppslukt av den serien at hun kunne ikke gå på dass hvis dagens episode hadde startet. Nå har den sluttet å gå på tvnorge?.

Jeg tror ded der serien er verre enn rusmidler - enkelte blir så avhengig at de klarer ikke å hoppe over en episode - og enda går de neste ikke glipp av noe.

Joda, jeg har nok hørt om Brooke Logan, Rick og Sally, men jeg gir meg nå faen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe

Jeg tror jeg må skrive ut innlegget ditt og sende det til mamma, hun var i en periode helt oppslukt av den serien at hun kunne ikke gå på dass hvis dagens episode hadde startet. Nå har den sluttet å gå på tvnorge?.

Jeg tror ded der serien er verre enn rusmidler - enkelte blir så avhengig at de klarer ikke å hoppe over en episode - og enda går de neste ikke glipp av noe.

Joda, jeg har nok hørt om Brooke Logan, Rick og Sally, men jeg gir meg nå faen :)

Den har ikke sluttet å gå, men sendes bare kl. 14.10 (med reprise av gårsdagens episode kl. 13.45). Og da er jeg på jobb.

Tidligere sendte de hele ukas episoder på søndager, men det har de sluttet med.

Synes du jeg kan søke om Glamour-permisjon fra jobben en halvtime om dagen? Det er vel berettiget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har ikke sluttet å gå, men sendes bare kl. 14.10 (med reprise av gårsdagens episode kl. 13.45). Og da er jeg på jobb.

Tidligere sendte de hele ukas episoder på søndager, men det har de sluttet med.

Synes du jeg kan søke om Glamour-permisjon fra jobben en halvtime om dagen? Det er vel berettiget?

Ja, så absolutt. Også ber du om lønnspålegg i samme slengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pusse

Den har ikke sluttet å gå, men sendes bare kl. 14.10 (med reprise av gårsdagens episode kl. 13.45). Og da er jeg på jobb.

Tidligere sendte de hele ukas episoder på søndager, men det har de sluttet med.

Synes du jeg kan søke om Glamour-permisjon fra jobben en halvtime om dagen? Det er vel berettiget?

Du får ønske deg en videospiller til jul ;-)

Hvis du er skap-fan, så blir det vanskelig å søke om Glamour-permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ønske deg en videospiller til jul ;-)

Hvis du er skap-fan, så blir det vanskelig å søke om Glamour-permisjon.

Nei, jeg er helt åpen om det. Videospiller er en klar mulighet. Men jeg er såpass blond at jeg har vanskelig for å håndtere forhåndsprogrammeringen, forstår du. Å skru på rec og play er greit, men.....

Akk, livet er hårdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er helt åpen om det. Videospiller er en klar mulighet. Men jeg er såpass blond at jeg har vanskelig for å håndtere forhåndsprogrammeringen, forstår du. Å skru på rec og play er greit, men.....

Akk, livet er hårdt.

Ja, jeg hadde det også sånn den korte perioden jeg hadde bleika hår. Et helvetes liv - fant ikke togstasjonen engang ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hadde det også sånn den korte perioden jeg hadde bleika hår. Et helvetes liv - fant ikke togstasjonen engang ..

Ja, slik er det. Men du verden så praktisk når en trenger hjelp fra gutta eller ligger i feil fil eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slik er det. Men du verden så praktisk når en trenger hjelp fra gutta eller ligger i feil fil eller noe.

Ja, også slipper man å være plaget med å ha vondt i "hodet"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...