Gå til innhold

Problemer med å avslutte


oils

Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med pc'en som arter seg å følgende måte:

Når jeg går inn på Word dokumenter (har Windows 98)

og klikker tar det ofte tid før dokumentet kommer opp, det har ikke vært sånn før.

Etter ca. 10 sekunder åpner dokumentet seg.

Har også store problemer med å avslutte./logge av.

Når jeg trykker logg av

eller avslutt kommer det som regel opp en boks hvor det står at maskinen trenger 20 sekunder for å avslutte men ofte blir den bare stående og det er ikke mulig å avslutte på normalt vis , trykker jeg

avslutt oppgave på boksen kommer bare Windows logoen opp og det står maskinen avslutter. Men det gjør den ikke og jeg må derfor trykke på avknapp for å slå av pc'en.

Dette medførerer en lang

prosedyre ved neste oppstart og som sikkert ikke er bra for maskinen heller...

Har kjørt vedlikeholdsprogram og innstallert nytt virusprogram. (problemene kom etter det...)

uten hell.

Det er de samme problemene uansett om jeg er på nett eller ikke.

Dette er veldig irriterende

Noen som har noe tips om hva det kan være??

Takknemlig for råd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sannsynlig at det er virusprogrammet ditt som bugger. Prøv å reinstaller det. Funker maskina som før da? Isåfall ville jeg sett meg om etter et annet virusprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...