Gå til innhold

Bra sushi-restauranter?


Tanya1365380060

Anbefalte innlegg

Tanya1365380060

Har ikk spist sushi før faktisk, så jeg vet ingenting om sushi restaurantene i byen. Kan dere anbefale noen bra restauranter, som ikke er så altfor dyre heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oslo?

Det ligger en i Torggata. Ham Nan eller no sånt - 2. etasje - der har de kjempegod og billig mat. Det sies at sushien der er den beste i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lollo

Oslo?

Det ligger en i Torggata. Ham Nan eller no sånt - 2. etasje - der har de kjempegod og billig mat. Det sies at sushien der er den beste i byen.

Ja, det må være Oslo. Ingen andre enn Oslo-folk kan skrive "byen" og ta som en selvfølge hvilken by det er snakk om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kartoffel

Eller Helt Rått på løkka.

East-ene er også ok, og de er overalt.

Men den beste av de alle ligger ved i Cort Adelers gate ved Solli plass, Alex Sushi(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært på en i Oslo, og den var så bra at jeg får vann i munn bare jeg hører ordet sushi.

Den heter Nippons Art, og ligger like ved rådhuset!

Maten der er en nytelse, og jeg vi betalte vel rundt 4-500 kroner for en 4-5 retters sak.

Orgasme for munnen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare vært på en i Oslo, og den var så bra at jeg får vann i munn bare jeg hører ordet sushi.

Den heter Nippons Art, og ligger like ved rådhuset!

Maten der er en nytelse, og jeg vi betalte vel rundt 4-500 kroner for en 4-5 retters sak.

Orgasme for munnen! :)

Bare husk å bruk kondom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glimmer

Jeg har bare vært på en i Oslo, og den var så bra at jeg får vann i munn bare jeg hører ordet sushi.

Den heter Nippons Art, og ligger like ved rådhuset!

Maten der er en nytelse, og jeg vi betalte vel rundt 4-500 kroner for en 4-5 retters sak.

Orgasme for munnen! :)

En av favoritt restaurantene mine, det. Nydelig mat og utrolig god service, med mindre man er veldig uheldig med kelneren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Da står det mellon Sushi Nam Kang eller Nippons art...vanskelig valg, men det ordner seg sikkert..:)

Ha en flott kveld allesammen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya1365380060

Ja, det må være Oslo. Ingen andre enn Oslo-folk kan skrive "byen" og ta som en selvfølge hvilken by det er snakk om.

Ja, huff..vi oslofolk altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare vært på en i Oslo, og den var så bra at jeg får vann i munn bare jeg hører ordet sushi.

Den heter Nippons Art, og ligger like ved rådhuset!

Maten der er en nytelse, og jeg vi betalte vel rundt 4-500 kroner for en 4-5 retters sak.

Orgasme for munnen! :)

njææ...nippon art har eg dårlig erfaring med - trangt, og kjip service..

min favoritt blant japanske restauranter er - heilt uten tvil, og favorittrestaurant uavhengig av type - fuji :)))) ligger på skillebekk. anbefales på det aller varmeste!!

og spis teppanyaki til hovedrett...det er supergodt! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...