punkyB Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Sikker på at du ikke vil ut i morgen ? 'Problemet' kan vi sikkert finne en ordning på. 0 Siter
Zirine Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Nei, vet du jeg har ikke lyst - jeg har vært så utrolig hjemmekjær denne uka at det er sykt. Kanskje jeg er blitt stukket av sulle-viruset? Jeg vil bare være her hjemme og stulle, rusle rundt i slåbrok, dusje sent på dagen, gå en tur, leke meg i Photoshop, se filmer og lese. Også savner jeg jentene - jeg lurer på om jeg kan snike meg til å få dem hjem en dag tidligere sånn at jeg får selskap på den sykkelturen jeg hadde tenkt å ta på lørdag. Så egentlig var det sånn vi burde gjøre det denne helgen. Bysjura (les: du) burde komme hit ut og gjøre sånne naturting sammen med meg. Pakke en liten niste og blir med på sykkeltur rundt i distriktene:) 0 Siter
punkyB Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Skrevet 5. juli 2002 Nei, vet du jeg har ikke lyst - jeg har vært så utrolig hjemmekjær denne uka at det er sykt. Kanskje jeg er blitt stukket av sulle-viruset? Jeg vil bare være her hjemme og stulle, rusle rundt i slåbrok, dusje sent på dagen, gå en tur, leke meg i Photoshop, se filmer og lese. Også savner jeg jentene - jeg lurer på om jeg kan snike meg til å få dem hjem en dag tidligere sånn at jeg får selskap på den sykkelturen jeg hadde tenkt å ta på lørdag. Så egentlig var det sånn vi burde gjøre det denne helgen. Bysjura (les: du) burde komme hit ut og gjøre sånne naturting sammen med meg. Pakke en liten niste og blir med på sykkeltur rundt i distriktene:) Det er så greit atte. Og jeg skal gjerne bli med på tur. Jeg har faktisk ikke hatt sykkelen framme i år - og det begynner jo å bli lettere pinlig. Jeg har blitt punkyB igjen også - webbis har fixet opp :-) 0 Siter
Zirine Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Det er så greit atte. Og jeg skal gjerne bli med på tur. Jeg har faktisk ikke hatt sykkelen framme i år - og det begynner jo å bli lettere pinlig. Jeg har blitt punkyB igjen også - webbis har fixet opp :-) Jeg tror pinadø ikke verden står til påske. Jeg kunne veddet neglene mine på at du aldri kom til å stille opp. Men det er flott. Da har jeg ordnet med sambis - han skal være pakkesel Grilling blir det, men jeg vil ikke se deg i grilldress. Ok? 0 Siter
punkyB Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Skrevet 5. juli 2002 Jeg tror pinadø ikke verden står til påske. Jeg kunne veddet neglene mine på at du aldri kom til å stille opp. Men det er flott. Da har jeg ordnet med sambis - han skal være pakkesel Grilling blir det, men jeg vil ikke se deg i grilldress. Ok? Neimen atte - nå var jeg litt uklar her - jeg blir med på tur - men ikke imorgen. Imorgen har jeg allerede avtalt bytur med noen andre også. Men altså - jeg skal bli med .... snart !!! 0 Siter
Zirine Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Neimen atte - nå var jeg litt uklar her - jeg blir med på tur - men ikke imorgen. Imorgen har jeg allerede avtalt bytur med noen andre også. Men altså - jeg skal bli med .... snart !!! Ja, tenkte jeg det ikke *skule strengt på* Vel, vel - egentlig burde jeg jule deg opp, men jeg tar heller en sms sjikane ved en annen anledning. Kos deg 0 Siter
punkyB Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Skrevet 5. juli 2002 Ja, tenkte jeg det ikke *skule strengt på* Vel, vel - egentlig burde jeg jule deg opp, men jeg tar heller en sms sjikane ved en annen anledning. Kos deg fortsetter her ... er i det snille hjørnet. skal ut snart jeg :-) tar forresten ferie i uke 30 og poffer opp til modern en tur . 0 Siter
Zirine Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 fortsetter her ... er i det snille hjørnet. skal ut snart jeg :-) tar forresten ferie i uke 30 og poffer opp til modern en tur . Når reiser du og hvor lenge blir du? 0 Siter
punkyB Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Skrevet 5. juli 2002 Når reiser du og hvor lenge blir du? Jeg regner med at jeg drar lør og blir til lør/søn kanskje . Modern skal hente søstra mi - så da slenger jeg meg på sammen med de - men vi har ikke avtalt endelig enda. Må jo få skvisa inn litt flytting/vaskin før eller etetr? 0 Siter
Zirine Skrevet 5. juli 2002 Skrevet 5. juli 2002 Jeg regner med at jeg drar lør og blir til lør/søn kanskje . Modern skal hente søstra mi - så da slenger jeg meg på sammen med de - men vi har ikke avtalt endelig enda. Må jo få skvisa inn litt flytting/vaskin før eller etetr? Vet du hva - det er nesten for utrolig til å være sant. Mine bønner er hørt - jeg slipper å vaske ut leiligheta for dama har jo solgt den - og da leier hun byrå *juuhuu* Jeg blei så glad at jeg nesten måtte sette meg ned å gråte en skvett. Du må gjerne komme, men det er strengt tatt ikke nødvendig - egentlig. Vi starter den 18 og det burde ikke ta lang tid. 0 Siter
punkyB Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Skrevet 5. juli 2002 Vet du hva - det er nesten for utrolig til å være sant. Mine bønner er hørt - jeg slipper å vaske ut leiligheta for dama har jo solgt den - og da leier hun byrå *juuhuu* Jeg blei så glad at jeg nesten måtte sette meg ned å gråte en skvett. Du må gjerne komme, men det er strengt tatt ikke nødvendig - egentlig. Vi starter den 18 og det burde ikke ta lang tid. Den beslutningen er det ikke verdt å klage på !!!! :-) Ikke sånn at jeg absolutt må være med på å flytte - men jeg synes det er hyggelig å kunne være til assistanse. Vi kan jo foreta en fortløpende vurdering av behovet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.