Gå til innhold

Kvalmende småbarnsreklame


Gjest Nåsjes

Anbefalte innlegg

Gjest Nåsjes

Er det flere enn meg som nær spyr av disse *søte* reklamene med barn i hovedrollen?

Feks den ungen som sier *bætje i bleie sii*, eller den med *Henriiiik, ikke sprute på speiiilet, skaaatt*.

Eller er dette bare søtt? Synes nesten ekte *bætje-bleier* er langt mindre kvalmende enn det klisset der :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det er ikke søtt- det er dumt.

Forresten - da jeg så den reklamen *Henriiiik, ikke sprute på speiiilet, skaaatt* - så tenkte jeg på alle kjerringene på foreldreforum, og hårene reiste seg på armene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke søtt- det er dumt.

Forresten - da jeg så den reklamen *Henriiiik, ikke sprute på speiiilet, skaaatt* - så tenkte jeg på alle kjerringene på foreldreforum, og hårene reiste seg på armene.

hihi, jeg trodde jeg skulle le meg ihjel, de må ha funnet den perfekte forums-husmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jeg syntes er kvalm er: Er det pampers/natusan (husker ikke) våtservietter tro?

Uansett tørker ungen i rompa og etterpå på hendene uten å bytte serviett - sånn ser det ut iallefall.

Yak !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nåsjes

Den jeg syntes er kvalm er: Er det pampers/natusan (husker ikke) våtservietter tro?

Uansett tørker ungen i rompa og etterpå på hendene uten å bytte serviett - sånn ser det ut iallefall.

Yak !

Og hva med han som planter henda på dokanten, hvoretter mor sier, *nemmen vennen miinn... nåja, det gjør jo ikke noe* :----p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bare tull

Å.....nei, ikke minn meg på den reklamen med lille "Henrik"...

*spy*

Også den "One touch" eller hva det nå er den heter, den lukt-tingen som du fester ved siden av doet. Den lille ungen som sitter på dass er ikke det første jeg vil se når jeg prøver å sette til livs litt mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alven

Å.....nei, ikke minn meg på den reklamen med lille "Henrik"...

*spy*

Også den "One touch" eller hva det nå er den heter, den lukt-tingen som du fester ved siden av doet. Den lille ungen som sitter på dass er ikke det første jeg vil se når jeg prøver å sette til livs litt mat.

ooooohhh!

Blade one touch reklamen er tortur!

Den lille latteren gjør meg gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...