Gå til innhold

Brannfakkel


Zirine

Anbefalte innlegg

Det er så kjedelig her på dol, så jeg tenkte jeg skulle kaste inn en brannfakkel.

Men så blei jeg hengende med ordet brannfakkel. Faen for et teit ord. Hva er vel en fakkel hvis det ikke er en brannfakkel??

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja... man kan vel ikke ha en fakkel uten at den brenner? Eller.. man kan jo ha en fakkel som ikke brenner, men jeg vet egentlig ikke hva du snakker om! :)

Inne fra min nye maskin nå, men med 98. Så jeg installerer XP om noen timer!

Faen, dette går fort! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... man kan vel ikke ha en fakkel uten at den brenner? Eller.. man kan jo ha en fakkel som ikke brenner, men jeg vet egentlig ikke hva du snakker om! :)

Inne fra min nye maskin nå, men med 98. Så jeg installerer XP om noen timer!

Faen, dette går fort! :)

Men det finnes da ikke fakler som ikke er for å brenne, ikke sant? Skjerp deg og tenk om igjen.

Det høres bra ut - håper det går problemfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Leksi:

Brannfakkel er en fakkel oldtidskrigere bar for å sette hus i brann med fiender inni. Stor, masse olje og filler, umulig å slukke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leksi:

Brannfakkel er en fakkel oldtidskrigere bar for å sette hus i brann med fiender inni. Stor, masse olje og filler, umulig å slukke.

Ja, jeg vet det. Men det er et teit ord.

Kunne de ikke bare kalt det fakkel - jeg mener, det er jo innlysende at den skal brenne - det gjør jo alle fakler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uhm..*tenke*...

elektrisk fakkel?

:)

Du kan være glad for at jeg ikke deler inn innleggene i gode bidra og dårlige bidrag.

*suss* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...