Gå til innhold

I morgen smeller klez-E


Amiga

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

#Avsenderadressen var fra en kjent DOLer#

Men du, de thar ingen betydning om hve som står som avsender når det gjelder dette viruset. Er det ikke Klez-viruset som fisker opp fler adresser da, og bruker en tilfeldig en når den videresendes?

Mente jeg leste det et sted...*hmmm*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#Avsenderadressen var fra en kjent DOLer#

Men du, de thar ingen betydning om hve som står som avsender når det gjelder dette viruset. Er det ikke Klez-viruset som fisker opp fler adresser da, og bruker en tilfeldig en når den videresendes?

Mente jeg leste det et sted...*hmmm*

Det jeg mente er at det sansynligvis er en annen DOLer som kan ha viruset, ikke "avsenderen" i mailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente er at det sansynligvis er en annen DOLer som kan ha viruset, ikke "avsenderen" i mailen.

Ok, da er vi enige.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør meg rasende også. Det kryr av folk der ute som ikke har antivirusprogram, eller ikke gode nok antiv.progr.

Jeg får ukentlig mail med virus fra tosker jeg ikke engang vet hvem er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør meg rasende også. Det kryr av folk der ute som ikke har antivirusprogram, eller ikke gode nok antiv.progr.

Jeg får ukentlig mail med virus fra tosker jeg ikke engang vet hvem er.

Jeg fikk mail med virus fra deg i dag forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk mail med virus fra deg i dag forresten.

Nei, ikke FRA MEG. Noen har misbrukt mailadressen min, verdens enkleste sak om man har peiling. Jeg har jo mailadressen min her på hjemmesiden på DOL, og det er slik ondsinnede virusspredere får tak i adresser de kan spre virus fra. Den som eier mailadressen aner jo ofte ingenting om det engang. Som jeg nå...!

Hvordan kan du ha fått noe fra meg når jeg aldri har utvekslet noen mail med deg, og jeg heller ikke har kjennskap til mailadressen din engang?

Har du slettet mailen forresten? Hvis ikke kan du finne ut hvor den kommer fra, hvem som har sendt den. HØYREKLIKK på mailen i innboksen (altså uten å ÅPNE mailen!!!), velg "properties" på menyen og sjekk hva som står øverst der under "Return Path". Svært ofte finner du en annen mailavsender der.....

Jeg laster ned mail nå. Hittil i dag har jeg slettet ÅTTE infiserte mailer med Klez.H, og Outlook Exp. er ikke ferdig enda engang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke FRA MEG. Noen har misbrukt mailadressen min, verdens enkleste sak om man har peiling. Jeg har jo mailadressen min her på hjemmesiden på DOL, og det er slik ondsinnede virusspredere får tak i adresser de kan spre virus fra. Den som eier mailadressen aner jo ofte ingenting om det engang. Som jeg nå...!

Hvordan kan du ha fått noe fra meg når jeg aldri har utvekslet noen mail med deg, og jeg heller ikke har kjennskap til mailadressen din engang?

Har du slettet mailen forresten? Hvis ikke kan du finne ut hvor den kommer fra, hvem som har sendt den. HØYREKLIKK på mailen i innboksen (altså uten å ÅPNE mailen!!!), velg "properties" på menyen og sjekk hva som står øverst der under "Return Path". Svært ofte finner du en annen mailavsender der.....

Jeg laster ned mail nå. Hittil i dag har jeg slettet ÅTTE infiserte mailer med Klez.H, og Outlook Exp. er ikke ferdig enda engang....

Om du står som avsender betyr det ikke at det er din maskin som er infisert, det kan være en som har din adresse i adresseboken sin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke FRA MEG. Noen har misbrukt mailadressen min, verdens enkleste sak om man har peiling. Jeg har jo mailadressen min her på hjemmesiden på DOL, og det er slik ondsinnede virusspredere får tak i adresser de kan spre virus fra. Den som eier mailadressen aner jo ofte ingenting om det engang. Som jeg nå...!

Hvordan kan du ha fått noe fra meg når jeg aldri har utvekslet noen mail med deg, og jeg heller ikke har kjennskap til mailadressen din engang?

Har du slettet mailen forresten? Hvis ikke kan du finne ut hvor den kommer fra, hvem som har sendt den. HØYREKLIKK på mailen i innboksen (altså uten å ÅPNE mailen!!!), velg "properties" på menyen og sjekk hva som står øverst der under "Return Path". Svært ofte finner du en annen mailavsender der.....

Jeg laster ned mail nå. Hittil i dag har jeg slettet ÅTTE infiserte mailer med Klez.H, og Outlook Exp. er ikke ferdig enda engang....

Jeg har slettet mailen og det gjør ingenting fra eller til for meg. Av 18 mailer på en konto er minst 12 av dem virus - så en fra eller til gjør ingen forskjell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du står som avsender betyr det ikke at det er din maskin som er infisert, det kan være en som har din adresse i adresseboken sin!

Ja, jeg vet det. Jeg er en av de få som faktisk har gått ut og KJØPT antivirusprogram :-) så jeg har rimelig god beskyttelse. I tillegg åpner jeg aldri mail med vedlegg fra folk jeg ikke kjenner svært godt, eller hvis det er mail som gir det fjerneste hint om noe muffens. For eksempel "Lover Boy" eller sånne ting som liksom skal lokke folk til å ååne mailen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...