Melaisa Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Ja birdie, i alle fall "no pigeon" må man like. 0 Siter
birdie Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Skrevet 6. juli 2002 Ja birdie, i alle fall "no pigeon" må man like. Hmm.. har ikke den, jeg. Jeg har "Fuck Sporty Thievz"-plata etter et raid på Heltens pc. 0 Siter
Melaisa Skrevet 6. juli 2002 Skrevet 6. juli 2002 Hmm.. har ikke den, jeg. Jeg har "Fuck Sporty Thievz"-plata etter et raid på Heltens pc. sjekk postkassen din du 0 Siter
birdie Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Skrevet 6. juli 2002 sjekk postkassen din du Arghhh... Du VET at jeg har isdn, ja? Ellers: Kult! )) 0 Siter
landsbyidioten Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Arghhh... Du VET at jeg har isdn, ja? Ellers: Kult! )) Har ikke hørt om dem, men skal sjekke dem ut. Takk for sist forresten! :-) Jeg er langt nede i sydligste syden og nyter sommer, vin og sang. Stikker nok innom innimellom. Klem fra 0 Siter
birdie Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Skrevet 7. juli 2002 Har ikke hørt om dem, men skal sjekke dem ut. Takk for sist forresten! :-) Jeg er langt nede i sydligste syden og nyter sommer, vin og sang. Stikker nok innom innimellom. Klem fra *vil også nyte vin* ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.