Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Å ta hundre kroner for et svar på et forum det er for dyrt. Men jeg synes det er greit for en privat mail med fagperson. Jeg har ikke så mye erfaring med å betale på nett. Jeg har brukt zensor.no hvor man kan løse teoriprøver på nett og øve seg. Det kostet 20 kr pr stk. Jeg syntes det er en ok pris. En plass mellom 20 og 50 må dere nok helst legge dere på. 100 kr er ikke allverden. Poenget er hvis man skal gjøre det flere ganger. Flere hundrelapper det er penger for de fleste.

Jeg skjønner ikke hvordan dere kan gå fra 0 og til 100. Jeg håper for deres del at dere har fått svaret fra en brukerundersøkelse.

Jeg får bare ønske dere lykke til, det har jeg på følelsen at dere kommer til å trenge.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62566-dere-priser-dere-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I bunn og grunn er folk meget fornøyde med dette forumet. Hvorfor det er nødvendig å innføre betaltjenester, er redegjort for i mange tråder allerede.

Det ikke _jeg_ skjønner, er at personer som sitter her døgnet rundt året rundt og benytter seg av en flott tjeneste som attpåtil er gratis, er i stand til å klage over at man må betale småpenger for en medisinsk tjeneste.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62566-dere-priser-dere-ut/#findComment-273878
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...