Gå til innhold

klamydia


pysa

Anbefalte innlegg

Jeg fikk for et par dager siden en telefon fra en jeg har hatt ubeskyttet sex med. Han hadde fått klamydia, og mente at han var smittet av meg. Jeg kjenner ingen symptomer. Jeg har også fått ny kjæreste som jeg har vært seksuelt sammen med. Bør vi sjekke oss? Hvor lenge går det før man kan ha sex igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sjekk deg med en gang!

ikke noe er så jævli som å oppdage det ved at du allerede har fått betennelse, og vet at kanskje, kanskje kan det ha fått sørre konsekvenser som sterilitet.

viktig, hvis du har det, at både du og typen din tar en kur samtidig, og følg hva legen sier. (prøv også å få en sjekk etter kuren er ferdig, så er du helt sikker på at det er borte)

hilsen ei som snart skal sjekke seg igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Dere bør absolutt få utført en undersøkelse begge to da chlamydia er meget smitsomt. Etter behandling bør man vente en uke med samleie.

vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...