Gå til innhold

Flått, mygg og sånn.


magnus

Anbefalte innlegg

Mygg har alltid vært veldig interesserte i meg. Det er en stor plage. Min far kan sitte i bar overkropp om kvelden uten å bli stukket, så lenge det er noen andre i nærheten.

Legger også merke til at flått setter seg lett på meg. Igjen har jeg fått et flåttbitt som klør.

Jeg hovner ganske mye opp av insektsbitt. Som liten ble jeg bitt av en bie i fjeset, med et svært opphovnet fjes med igjenklistret øye som resultat.

Opplagt er jeg "veldig" allergisk mot insektsbitt. Men hva er det som gjør meg så populær blant myggen?

Er det mulig å få myggspray med antiperspirant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig det der - veldig mange, de aller, aller fleste mannfolkpreparatene lukter jo myggspray / insektkverk.

På den annen side: Det er kanskje lurt av deg å alltid ha en Zyrtec på lomma, hvis du reagerer veldig på stikk.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søtt blod du da Magnus:)

Det snakkes om søtt blod i de forskjellige sammenhenger, men jeg tror ikke det. Skjønt, noe må det jo være. Må kanskje gå over til light-brus ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig det der - veldig mange, de aller, aller fleste mannfolkpreparatene lukter jo myggspray / insektkverk.

På den annen side: Det er kanskje lurt av deg å alltid ha en Zyrtec på lomma, hvis du reagerer veldig på stikk.

:-)

Sikkert litt lurt ja, men liker ikke tabletter. Kan strekke meg til tran-kapsler ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...