Gå til innhold

Utrolig skitten Seven Eleven


Ulv I Faarikaal

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Mitt lokale SevenEleven er et møkkete sted, under kassapparatet og under pizzavarmeren er det tjukt av møkk, samme på tastene til kortmaskinen, og tastene på kasseapparatet er svarte av seig møkk. De selger hamburgere, pølser og pizza samt annen "åpen mat" dvs fersk og uinnpakket. De nye reglene for helsekrav skal visst oppgradere kravene for gatekjøkken til restaurant- og storkjøkkenstandard.

En kompis som driver med forsking på slikt, sier at halvparten av gatekjøkkener må da stenge og vaske ned hele lokalet for i det hele tatt å gå gjennom nåløyet.

Er ditt lokale gatekjøkken like møkkete ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ulv I Faarikaal

En liten telefon til Næringsmiddeltilsynet kan jo gjøre susen? :o)

Jeg vil på vegne av oss i kjeden på det sterkeste beklage at du har fått en slik opplevelse i "din" butikk.

Vi i 7-Eleven har strenge interne krav til våre drivere, når det gjelder renholdsrutiner og hygiene i butikkene. Disse rutinene ivaretaes av et internkontrollsystem som skal følges til punkt og prikke, og følges opp av våre ditriktssjefer som har ukentlige besøk i butikk.

Videre har vi også med jevne mellomrom, slik som alle som selger næringsmidler, besøk fra Næringsmiddel- tilsynet (NMT). NMT foretar kontroller på kjøletemperaturer, renhold, hygiene og sjekker at de daglige vaskerutiner følges og dokumenteres. Internt setter vi strengere krav til butikkene våre, enn det NMT gjør overfor slik virksomhet som vi driver. Dette er selvagt for at vi ønsker å ha de beste butikkene, og at kundene skal ha en positiv kjøpsopplevelse.

Når du nå til tross for disse kontrollrutiner har funnet din butikk skitten, vil vi selvfølgelig ta tak idette omgående og sjekke opp denne butikken og sette i verk de tiltak som skal til, for at du som kunde skal bli fornøyd.

I denne sammenhengen trenger jeg å vite hvilken butikk dette gjelder, så jeg ser gjerne at du sender meg en mail på dette omgående.

Vi vil igjen på det sterkeste beklage, og håper på din tilbakemelding på butikkens navn / beliggenhet, slik at vi kan ta affære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jeg vil på vegne av oss i kjeden på det sterkeste beklage at du har fått en slik opplevelse i "din" butikk.

Vi i 7-Eleven har strenge interne krav til våre drivere, når det gjelder renholdsrutiner og hygiene i butikkene. Disse rutinene ivaretaes av et internkontrollsystem som skal følges til punkt og prikke, og følges opp av våre ditriktssjefer som har ukentlige besøk i butikk.

Videre har vi også med jevne mellomrom, slik som alle som selger næringsmidler, besøk fra Næringsmiddel- tilsynet (NMT). NMT foretar kontroller på kjøletemperaturer, renhold, hygiene og sjekker at de daglige vaskerutiner følges og dokumenteres. Internt setter vi strengere krav til butikkene våre, enn det NMT gjør overfor slik virksomhet som vi driver. Dette er selvagt for at vi ønsker å ha de beste butikkene, og at kundene skal ha en positiv kjøpsopplevelse.

Når du nå til tross for disse kontrollrutiner har funnet din butikk skitten, vil vi selvfølgelig ta tak idette omgående og sjekke opp denne butikken og sette i verk de tiltak som skal til, for at du som kunde skal bli fornøyd.

I denne sammenhengen trenger jeg å vite hvilken butikk dette gjelder, så jeg ser gjerne at du sender meg en mail på dette omgående.

Vi vil igjen på det sterkeste beklage, og håper på din tilbakemelding på butikkens navn / beliggenhet, slik at vi kan ta affære.

Distriktsjef har ikke sjekka noe som helst, det har vært møkkete så lenge jeg kan huske, bare bløff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Distriktsjef har ikke sjekka noe som helst, det har vært møkkete så lenge jeg kan huske, bare bløff.

Da hadde jeg tatt en telefon til NMT på flekken. Hadde en morsom episode med en kontrollør derfra på den gamle jobben min. Veldig artig for han sm dreiv kaféen der. Fyren hadde aldri tatt i en vaskeklut i hele sitt liv, men etter et lite besøk fra NMT, fikk han jammen fart på liket! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...