Gå til innhold

FU: Brutto familieinntekt?


Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

BRUTTO fordi inntektene er det det er vanskeligst å gjøre noe med. Utgiftene kan folk til en VISS grad gjøre noe med selv. Hus eller ikke, bil, en eller to eller ingen, antall barn, ferier, ferdigmat eller lage fra bunnen av, restaurant av og til eller ei.

Detjeg er ute etter er derfor hva folk tjener BRUTTO. Synes folk ikke gjør annet enn å krangle om lønningene etterhvert. Lurer derfor på hva familiene rundt omkring egentlig HAR som bruttoinntekt!

Om det er en eller to som jobber er egentlig uvesentlig i denne sammenhengen. Jeg er bare ute etter et sammenligningsgrunnlag.

VI er et middelaldrende barn med to tenåringer.

Samlet bruttoinntekt er 500.000,-. Etter som jeg skjønner må dette være pyttelite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nickløs for anledningen

Single.

Ca 850.000, men er totalt udugelig når det gjelder bruk av penger, så jeg kunne i praksis levd like godt på 200.000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en familie på to voksne på rundt 30 år og har to barn på snart 3 og 7 år. Samlet bruttoinntekt i fjor var ca 950 000.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er en familie i slutten av 20årene med en 6åring og en 3åring. Vi har brutto 204.000,-i året.

Brutto ca 900 000. 2 voksne og 3 barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg tror nok femhundrede brutto samlet inntekt i familien ligger litt under "gjennomsnittet", men det er ikke så uvanlig det?

Dersom vi tar utgangspunkt i lønnen etter årets lønnsoppgjør, så ligger vi her i huset et sted mellom 560.000 og 580.000 tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest stadig blakk

Brutto ca 900 000. 2 voksne og 3 barn.

Vi har en bruttoinntekt på 160 000 i året + barnetrygd og vi er en voksen, to tenåringer og en mindreårig. Utgiftene ligger på ca 10 000 i mnd og jeg forstår jo hvorfor vi har det trangt når jeg ser hva dere andre har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...