Gå til innhold

Vet dere hvem som eier DOL?


Ikke Nickedokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke Nickedokke

Kom det virkelig som en overraskelse på deg at dette nettstedet var kommersielt?

Nei, men det er tydelig at flere reagerer på at det nå skal bli fryktelig dyrt å få svar fra lege her inne.

Eierskapet forundret meg litt, ja. Men jeg har jo lest legespørsmålene i bla. Hjemmet, og undret meg over hvorfor de samme spørsmålene/svarene står på trykk der, flere uker etter at jeg leste dem her.... Så jeg burde skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det er tydelig at flere reagerer på at det nå skal bli fryktelig dyrt å få svar fra lege her inne.

Eierskapet forundret meg litt, ja. Men jeg har jo lest legespørsmålene i bla. Hjemmet, og undret meg over hvorfor de samme spørsmålene/svarene står på trykk der, flere uker etter at jeg leste dem her.... Så jeg burde skjønt det.

Det burde ikke overraske folk at man må tjene penger for å drive ting. Det øyeblikket ting ikke lønner seg, så skal man ha en rimelig god idealistisk drøm for å gidde å fortsette.

Når det gjelder gjenbruk i Hjemmet - vel, hadde jeg vært ansvarlig så hadde jeg gjort akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke Nickedokke

Det burde ikke overraske folk at man må tjene penger for å drive ting. Det øyeblikket ting ikke lønner seg, så skal man ha en rimelig god idealistisk drøm for å gidde å fortsette.

Når det gjelder gjenbruk i Hjemmet - vel, hadde jeg vært ansvarlig så hadde jeg gjort akkurat det samme.

Neida, det er klart folk skal tjene penger! Men 100 kroner for et svar??!!?

Kvalitetsmessig ikke verdt pengene sine, mener både jeg og tydeligvis flere her inne....

Gjenbruken i Hjemmet minner om repriser av gamle tv-programmer: bra en gang, sett det før, gidder ikke en gang til. Så hadde det vært MIN butikk, hadde det ikke blitt aktuelt... Man skal da selge blader også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er klart folk skal tjene penger! Men 100 kroner for et svar??!!?

Kvalitetsmessig ikke verdt pengene sine, mener både jeg og tydeligvis flere her inne....

Gjenbruken i Hjemmet minner om repriser av gamle tv-programmer: bra en gang, sett det før, gidder ikke en gang til. Så hadde det vært MIN butikk, hadde det ikke blitt aktuelt... Man skal da selge blader også!

Døh .. de som leser Hjemmet er neppe på dol eller internett generelt, og får med seg svarene her. Bortsett fra deg da - men jeg tror du er så sjelden at du antagelig må mumifiseres :)

Og når det gjelder 100 kr for et svar fra legene så er jeg enig i at det er for dyrt. Jeg syns_alle_ som benytter seg av dol - uansett om det er for å få svar fra legen eller for å sitte å fjase på en lørdagskveld, burde betale minimum en 50 lapp i måneden. Til gjengjeld burde folk få tilbake chatten, livssynsforumet og mulighet til å stille f.eks 2 legespørsmål i måneden.

dol er tross alt en av de beste diskusjonsstedene på nettet - hvis du ser bort fra news - og hvis ikke brukerne betaler for noe vedder jeg på at dol forsvinner. Det vil være synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffelhelt

Nei, men det er tydelig at flere reagerer på at det nå skal bli fryktelig dyrt å få svar fra lege her inne.

Eierskapet forundret meg litt, ja. Men jeg har jo lest legespørsmålene i bla. Hjemmet, og undret meg over hvorfor de samme spørsmålene/svarene står på trykk der, flere uker etter at jeg leste dem her.... Så jeg burde skjønt det.

Stikk innom http://forum.doktoronline.no/forum/rules_forum.html

"Spørsmål som blir stillet gjennom "Spør legen" eller i "Forum" kan bli gjengitt under Doktor Onlines "Ukens Spørsmål" eller i Familiebladet Hjemmets legespalte. Spørsmålene vil da bli endret av hensyn til personvernet."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Neida, det er klart folk skal tjene penger! Men 100 kroner for et svar??!!?

Kvalitetsmessig ikke verdt pengene sine, mener både jeg og tydeligvis flere her inne....

Gjenbruken i Hjemmet minner om repriser av gamle tv-programmer: bra en gang, sett det før, gidder ikke en gang til. Så hadde det vært MIN butikk, hadde det ikke blitt aktuelt... Man skal da selge blader også!

Vil folk betale kr 100 for et svar fra legen, så er det prisen det er verdt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...