Gå til innhold

Damelegger......


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Lillelurven

Blir automatsik penere i høye sko. Men, når damen egentlig ikke bruker slike sko, og kun tar de fram sånn en gang i året ca. gjør det vondt, fryktelig vondt.

Hva gjør dere? Lider dere? Eller er det et triks jeg har gått glipp av mellom alle sandalene mine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns nå det gjør mest vondt etterpå da med skikkelig gangsperre forran. Jeg har ikke noe bedre råd en at du må bruke de oftere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville latt være å bruke dem. Jeg har jobbet en periode i hjemmesykepleien og sett hvordan dameføtter og legger blir etter år med trange og høyhælte sko. Aldri mer, sier nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke undertegnet

Et tips er at hvis de er høye må de i tillegg ikke være veldig tynne. Da vrikker du ankelen i tillegg...

Synes at den gangen enkelte utrena får på høye, tynne hæler er rett og slett til å fnise av. Bette Midler de luxe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lider i alle fall. Ikke er hælen av det tynne slaget heller. Problemet mitt er at det føles som at foten bøyes framover og får en unaturlig stilling:( Å jeg som har kjøpt meg pene dyre sko til 700 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Spørsmål: hvorfor snur menn seg når de hører stilletthæler klikke mot gulvet ?

Enda et: min mor sa at lave sko gjorde at kvinner ble valgt inn i styret i borettslaget !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man biter tenna sammen, smiler tappert og lider i stillhet. Jeg hadde en slik opplevelse på 17. mai. Helvetes møkkasko, remmen bak ankelen gled av hele tiden, så jeg ikke bare halvsnublet rundt, men haltet også pga skoene var vonde. Dumt å velge sko etter utseende, ikke komfort.

Jeg hadde så vondt i føttene at jeg heiv skoene i søpla da jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest megga

Vet du... Jeg led - jeg hadde nye sko med høye hæler det var om vinteren og jeg går aldri mer med høye sko...

Vi var på byen min mann og jeg og det var selvfølgelig den natten som drosjesjåføren ble drept ved tveita. Da alle drosjene stoppa og vi måtte stå hele veien hjem på den andre nattbussen som kom fordi den første var full...

Åh gud - jeg har fått varige mén...

Jeg tør ikke å risikere at det skjer igjen - så jeg holder meg lavt i terrenget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rusle

Jeg lider meg gjennom timene med høyhelte sko. Det er bare nummeret før jeg må ta et par Pinex eller noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...