Gå til innhold

adresselinje


Gjest DataekspertenNOT

Anbefalte innlegg

Gjest DataekspertenNOT

Før så har jeg skrevet http://www.d.............. f eks, så har alle sidene/adressene jeg har vært inne på som begynner på D kommet frem.

Noen som skjønner hva jeg mener? Nå er det ikke slik. Syns det er så kjekt. Men hvordan får jeg det slik igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, sånn som mange ikke vil ha! ;-)

Har det kun på engelsk.

Tools - internet options - content - AutoComplete - Kryss av for Webaddresses.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DataekspertenNOT

Uff, sånn som mange ikke vil ha! ;-)

Har det kun på engelsk.

Tools - internet options - content - AutoComplete - Kryss av for Webaddresses.

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DataekspertenNOT

Tusen takk for svar.

Skjønner egentlig fremdeles ingenting jeg.

Hvor gjør jeg dette da. Er sint på meg selv.....at det går an å være så teit! Og alt på min maskin står på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig fremdeles ingenting jeg.

Hvor gjør jeg dette da. Er sint på meg selv.....at det går an å være så teit! Og alt på min maskin står på norsk.

Oppe til venstre ved siden av hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner egentlig fremdeles ingenting jeg.

Hvor gjør jeg dette da. Er sint på meg selv.....at det går an å være så teit! Og alt på min maskin står på norsk.

På Verktøy, glemte å skrive det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får det ikke til jeg.

:o)

Har du prøvd på Verktøy? Hvis ikke kommer det nok snart noen som kan dette på norsk! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DataekspertenNOT.

Har du prøvd på Verktøy? Hvis ikke kommer det nok snart noen som kan dette på norsk! :-)

Jada, vet hvor jeg finner det du snakker om, men vet ikke hvor jeg skal krysse av. Ingen som passer.

Det er ingen det står webadresser på.

Jeg får vente å se om det kommer noen andre forklaringer da. Takk for svar uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

petter smart

Gå på verktøy, så går du på tredje side (innhold). Nederst på siden er det en knapp for autofullfør. Trykk på den og du får opp alternativer for hva som skal autofullføres. Sjekk av i boksen for web-adresser.

Men husk at når du sletter historien på ie så forsvinner alle adressene du har vært inne på. Da vil de ikke komme opp igjen før du har vært inne på sidene en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...