Gå til innhold

Fylleangst og dagen derpå. Hjelp!!


Gjest fimpa

Anbefalte innlegg

Gjest fimpa

Jeg bruker ikke være så mye ute å drikke, men i går var jeg på real fest hos venner sammen med samobern min. Jeg tåler ikke så mye og ble nok ganske full, og pratet i øst og vest med alle. Jeg var glad og happy danset og hadde det skikkelig moro. I dag er formen relativt laber - og jeg har en sånn ekkel følelse av dårlig samvittighet. Jeg vet ikke hva det kommer av men det er som om jeg er sikker på at jeg har sagt eller gjort noe dumt. Jeg følte meg ganske "klar" hele veien i går og følte jeg hadde kontroll underveis - men i dag husker jeg ikke så mye av mine dyptgående samtaler annet en et og annet brudd stykke. Samboern min sier at det bare er fylle angst og at mange har det sånn når man er bakfull. Jeg vet ikke helt men jeg syntes det er skikkelig guffent.

Noen som vet om dette faktisk er vanlig? At man føler se sånn når man har vært skikkelig full uten grunn overhodet?? Eller er det noe som ligger bak der som jeg har glemt og som jeg virkelig burde skamme meg over???

Samboern min sier han ikke hadde inntrykk av at jeg var spesiellt full men jeg kjenner det godt i dag at det ble jeg....

Skjelven hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Det er helt vanlig.

Mange år siden jeg festa no'særlig nå, men den følelsen husker jeg godt!

Fylleangst er et godt navn egentlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du beskriver over her kan karakteriseres som lettere fyllenærver.

Dette er selvsagt helt normalt og jeg er av en eller annen grunn rammet av det samme fenomenet i dag.

Uansett, det du opplever er ingenting i forhold til kraftige fyllenærver. Vent til den dagen kommer, da vet du å sette pris på en dag hvor du bare har lettere fyllenærver!

Ja, et råd på tampen: Drikk masse brus, se en god film, dytt i deg en pizza eller annet godt, og legg deg til et fornuftig tidspunkt i dag, så du får deg en god natts søvn.

Ellers er paracet å anbefale dersom du ellers er dårlig i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig.

Mange år siden jeg festa no'særlig nå, men den følelsen husker jeg godt!

Fylleangst er et godt navn egentlig!

Du lider av fyllenerver :)

been there, done it, am there, will come there again...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Det heter NERVER uten Æ :-)

Det du beskriver over her kan karakteriseres som lettere fyllenærver.

Dette er selvsagt helt normalt og jeg er av en eller annen grunn rammet av det samme fenomenet i dag.

Uansett, det du opplever er ingenting i forhold til kraftige fyllenærver. Vent til den dagen kommer, da vet du å sette pris på en dag hvor du bare har lettere fyllenærver!

Ja, et råd på tampen: Drikk masse brus, se en god film, dytt i deg en pizza eller annet godt, og legg deg til et fornuftig tidspunkt i dag, så du får deg en god natts søvn.

Ellers er paracet å anbefale dersom du ellers er dårlig i kroppen.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillelurven

Pøh, det der er ingenting! :-)

Stol på samboeren, din, du. Du føler det nok slik fordi du var litt mer lauskjefta enn vanlig.

Fyllanærver, de er der når man ringer til en gamelkjæreste midt på natta å vrøvler masse dritt og tull,eller du har vist puppen til en eller annen fyr, fordi det så ut som om han ikke kunne la seg sjokkere over noe!

Eller at du går rett bort til en fyr å forteller at han er vanvittig deilig, og ehm, alt du kunne tenke deg å gjøre med han.

Mulig de også inntreffer når du er så full at du detter på dansegulvet, revner strømpebuksa, og rett og slett drar den av deg der og da!

Eller, du driver med div. uanstendige ting på ei flytebrygge midt i havna.

For ikke å snakke om når du våkner opp i ei seng du ikke har ligget i før........

Ikke det at _jeg_ noen gang har gjort noe slikt....Men jeg har _hørt_ om ei som gjorde det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...