Solsikke Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Har du sendt meg mail? 6 juli er den datert. Tør ikke åpne den, siden det ikke er vanlig at jeg får mail fra deg. 0 Siter
Melaisa Skrevet 7. juli 2002 Skrevet 7. juli 2002 Lion er på ferie, og har sannsynligvis ikke sendt mail til noen. 0 Siter
Solsikke Skrevet 7. juli 2002 Forfatter Skrevet 7. juli 2002 Lion er på ferie, og har sannsynligvis ikke sendt mail til noen. Takk for svaret:o) Da sletter jegm mailen fra henne. 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Skrevet 8. juli 2002 Det er nok smart av deg å ikke åpne den. Ja regna nesten med at det måtte være noe virus, siden jeg aldri får mail fra deg ellers. Den er i alle fall slettet nå. Velkommen hjem foresten. 0 Siter
Lionn Skrevet 8. juli 2002 Skrevet 8. juli 2002 Ja regna nesten med at det måtte være noe virus, siden jeg aldri får mail fra deg ellers. Den er i alle fall slettet nå. Velkommen hjem foresten. Takker og bukker og nikker og neier. 0 Siter
Solsikke Skrevet 8. juli 2002 Forfatter Skrevet 8. juli 2002 Takker og bukker og nikker og neier. Næmmen løva da:o) Er du blitt høfflig og snill etter ferien? Hmmm tror du hadde svært godt av den*ler* 0 Siter
Lionn Skrevet 9. juli 2002 Skrevet 9. juli 2002 Næmmen løva da:o) Er du blitt høfflig og snill etter ferien? Hmmm tror du hadde svært godt av den*ler* Bare en forglemmelse. Skal aldri gjenta seg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.