Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kom til Skellefteå på mandagskveld. Ungene føyk rett på lekeplassen og kosa seg mens vi fikk gjort klar hytta. Det regnet mandag, tirsdag og onsdag. Da bestemte vi oss for å kjøre videre. Kjørte til Jærpen hvor vi overnattet. Så kjørte vi inn i Trondheim. Dro på Pirbadet og badet. For ett badeland:o) Det eneste de manglet var en barnesklie:( Men mye moro likevel. Så kjørte vi til Heimdal hvor bilen vi skulle se på sto. Sambo prøvekjørte den også dro vi til Støren til venninna mi. Overnattet hos henne. Bestemte oss for å kjøpe bilen, en Chrystler Grand voiager 93 modell. Henta den, fiksa magebelte slik at vi fikk med oss alle ungene hjem. Hadde tatt seg ut at en av dem ble igjen i Trondheim:o) Det blei sent før vi kom oss i kjøringa. Vi stoppa på Grong kl 0200 hvor vi overnattet. Etter å ha lett etter hotell siden Stjørdal.

På lørdag startet vi fra Grong og kjørte kystriksveien hjem. Med masser av ferger. Jeg anbefaler den turen, men planlegg den litt bedre enn vi gjorde. Vi kom nemlig for sent til siste ferge og kjørte vi Namsos til Mo i Rana og videre hjem. Var hjemme kl 0200 i natt.

Nå må bilen tømmes og støvsuges. Ungene har fortært en del kjeks i den så den er nok litt smulete:o)

Jaja så var ferien over for denne gang.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/62675-s%C3%A5-var-vi-hjemme-igjeno/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lillelurven

Godt å komme hjem igjen? :-)

Her står også en bil som må støvsuges, når jeg tenker meg, er det faktisk tre!! av dem. Sambo leide bil for å dra avgårde på de dærrre hundegreiene sine:-)

Jeg føler at tiden står stille, vil at det skal bli kveld, så jeg kan legge meg! E sååå trøtt. Grusomt å dra på fest, når man ikke får sovet ut!

Jeg er helt skutt. Skriver mer siden jeg, hygg deg med støvsuginga.

P.S Si til din kjære, at den ennå ikke er kommet i posten*s* Den du vet...*flira*

Godt å komme hjem igjen? :-)

Her står også en bil som må støvsuges, når jeg tenker meg, er det faktisk tre!! av dem. Sambo leide bil for å dra avgårde på de dærrre hundegreiene sine:-)

Jeg føler at tiden står stille, vil at det skal bli kveld, så jeg kan legge meg! E sååå trøtt. Grusomt å dra på fest, når man ikke får sovet ut!

Jeg er helt skutt. Skriver mer siden jeg, hygg deg med støvsuginga.

P.S Si til din kjære, at den ennå ikke er kommet i posten*s* Den du vet...*flira*

Det skal jeg si*ler*

Han lurte på om du kunne anbefale den skjønner du:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...