Gjest ikke undertegnet Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hei jeg har to problemer som jeg lurer på.Det første er at jeg har arr på brystet som først oppstod som kviser,men har senere utviklet seg til noe annet.Har vært hos hudlegen,men der ble det bare anbefalt til å ta kortison sprøyter.Dette måtte gjenta seg flere ganger uten hjelp. Det har nå vært en stund siden jeg har vært der,siden det gjør vondt og ikke var til spesiell nytte og legen virket ikke hyggelig å være hos heller.Jeg vet ikke hva denne sykdommen heter,men vet at det er vanlig hos asiater.det virker som om huden har problemer med å reparer seg selv og det danner en slags hoven klump som er litt rød og mørkebrunt,og har som regel en rund fasong.Den klør veldig og ser ut som om det blir større og større.Fortiden bruker jeg da en slags gele som hindrer i at den utvikler seg noe mer.Gelen heter Cica care og fåes ikke kjøpt i Norge,men i England. Så det jeg lurer på er altså om det er mulig å få bort dette? Det andre problemet mitt er at jeg har et arr som er like stor som en håndflate på min mage.den fikk jeg da jeg datt av sykkelen som liten(asfalt).Den merkes ikke når man tar på den,men se heler mer ut som en tatovering.Kan dette også fjernes og hvor mye vil det koste? Vil gjerne ha hjelp med dette siden jeg synes det er ufint å vise seg på stranden...noe som jeg ikke har vært på i snart 5 år på grunn av denne "defekten" Har jeg også rett til hjelp fra staten på dette? På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62683-arr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.