Line Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Hjelp, her snakker INGEN engelsk! Faar virkelig brydd med paa de spanske glosene, det er aatte aar siden sist gang! :-o Her er det godt og varmt, 38 grader i skyggen i gaar, og helt uutholdelig for venninna mi. Selv synes jeg det bare er helt herlig,selv om det blir litt i varmeste laget paa natta. I dag har vi vaert og sett El Arena del Toros, Tyrefekterarenaen i Sevilla. Veldig spesielt! Det er en flott by, og det er temmelig mye jeg skal se foer jeg drar herfra igjen. Moette forresten paa et par rallere som kom og spurte om jeg ikke kunne vaere saa snill og kjoepe vin til dem da jeg satt utafor togstasjonen i Málaga i gaar. Han ene viste seg aa vaere fra Oslo, men hadde bodd paa gata i Málaga i ti aar. Han andre var fra Kristiansand. Trivelige folk, men jeg innroemmer jeg tok et bedre grep om veska! Hehe... Sdd - sender du adressa di paa sms? Magnus - kan du gjoere det samme? Lovte vel en og annen et postkort, saavidt jeg kan erindre. Nei, selskapet venter. Har nettopp spist tapas, saa naa skal vi ut og gaa litt igjen. Jeg skal forresten i utdrikningslag til ei venninne av de jeg bor hos paa loerdag! Det hoeres ut som det kan vare ut i de tidlige morgentimer, for de naermeste vennene er de som liksom skal holde ut lengst og gaa hjem sist... ¡Arriba! E abrazos de 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/62686-hola-de-sevilla-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.