Gå til innhold

Det regner........


Wulfi

Anbefalte innlegg

Hmmmmm er ikke moren din god med div. guder?

Ellers anbefaler jeg to ting:

1. Dans naken i regnet med din kjære!!

Det kan muligens også påvirke værgudene:-)

2. Kom til Lofoten:-)

Selv om det i går hølja hær også, er det sooooool nå!

*blåser fyllaånde på regnskyene over Wulfi*

Mamma er så opptatt med Lance for tiden ,at gudene er visst lagt på hylla for noen uker.

Ellers anbefaler jeg to ting:

DUH !!!!!!! Jeg har hoppet naken på trampoline , DET får holde !!! Ok , min kjære var ikke med dah ,men..... hytte-naboen KAN ha sett meg ja...*ler*

Komme til Lofoten ?

Kan ikke ,skal på country fest på Valen. YYYYIIIIIIIHAAAAAA

DET er harry det !!! *stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest retvizan

Mamma er så opptatt med Lance for tiden ,at gudene er visst lagt på hylla for noen uker.

Ellers anbefaler jeg to ting:

DUH !!!!!!! Jeg har hoppet naken på trampoline , DET får holde !!! Ok , min kjære var ikke med dah ,men..... hytte-naboen KAN ha sett meg ja...*ler*

Komme til Lofoten ?

Kan ikke ,skal på country fest på Valen. YYYYIIIIIIIHAAAAAA

DET er harry det !!! *stolt*

Jeg vil være med på countryfestival!!!!

Ju pikt æ hard taim tu liiiv miii Lusiiiiiiiiil!

*øve seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Mamma er så opptatt med Lance for tiden ,at gudene er visst lagt på hylla for noen uker.

Ellers anbefaler jeg to ting:

DUH !!!!!!! Jeg har hoppet naken på trampoline , DET får holde !!! Ok , min kjære var ikke med dah ,men..... hytte-naboen KAN ha sett meg ja...*ler*

Komme til Lofoten ?

Kan ikke ,skal på country fest på Valen. YYYYIIIIIIIHAAAAAA

DET er harry det !!! *stolt*

Hva ER det da du beklager deg over???

En kvinne som hopper naken på trampoline er en kvinne som elsker seg selv. (eller er drita full)

Kult!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Vi synes jo det er fryktelig leit med alt dette regnet da, men ellers er det meste ok.

Får håpe at vi får en LANG periode med fint vær nå snart. Vil ut å ri på tur ! I morgen er nok veien opp til stallen oversvømmet ,så da må vi kjøre en liten omvei.

Åssen går det med Kelme og Thor ? Lever de ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det da du beklager deg over???

En kvinne som hopper naken på trampoline er en kvinne som elsker seg selv. (eller er drita full)

Kult!!

Eller kanskje vedkommende bare ER gal ??? *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Får håpe at vi får en LANG periode med fint vær nå snart. Vil ut å ri på tur ! I morgen er nok veien opp til stallen oversvømmet ,så da må vi kjøre en liten omvei.

Åssen går det med Kelme og Thor ? Lever de ?

Thor henger etter, kapteinen deres velta to ganger i dag og da må jo Thor og resten av gjengen ned å hente ham opp til feltet igjen. Kelme ligger an som forventa, Botero og Sevilla var blant de første over målstreken i dag. Kelme slår for alvor til i fjellene; Pyrineene og Alpene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være med på countryfestival!!!!

Ju pikt æ hard taim tu liiiv miii Lusiiiiiiiiil!

*øve seg*

Ikke festival , bare FEST !!! Festen er på Valen Hestesenter. Sier navnet S*E*V*E*R*I*N deg noe ? Her skal det bli party ja !!!! Hester ,gromme biler ,grilling ,linedance ,countrymusikk til uti de små timer ,himkok i mengder og en MASSE ,MASSE gærne mennesker :-)

Og heldigvis så er det ikke så langt til psykehuset heller... *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Ikke festival , bare FEST !!! Festen er på Valen Hestesenter. Sier navnet S*E*V*E*R*I*N deg noe ? Her skal det bli party ja !!!! Hester ,gromme biler ,grilling ,linedance ,countrymusikk til uti de små timer ,himkok i mengder og en MASSE ,MASSE gærne mennesker :-)

Og heldigvis så er det ikke så langt til psykehuset heller... *ler*

Ja? Og så da? Jeg er en racer både i grilling og Lucille, og den linedansinga får jeg raskt teken på. Er det med eller uten sikkerhetsnett? Jeg danser helst uten.

Dessuten har jeg mange nye caps å vise meg fram i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...