Gå til innhold

Lotto online?


Gjest retvizan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest retvizan

Hehe. ikke penger. Ungene deler gevinsten.

Jeg har satt meg ned og regna ut at jeg trenger ca 12 mill. Da skulle mine behov være dekka livet ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt meg ned og regna ut at jeg trenger ca 12 mill. Da skulle mine behov være dekka livet ut.

Ok, og da har du regnet med inflasjon osv.? Uff, jeg tror jeg tar en uke om gangen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillelurven

Jeg har satt meg ned og regna ut at jeg trenger ca 12 mill. Da skulle mine behov være dekka livet ut.

Jeg trenger rundt 20mill. Men,alt over 2, tar jeg i mot med åpne armer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest retvizan

Ok, og da har du regnet med inflasjon osv.? Uff, jeg tror jeg tar en uke om gangen jeg.

Har tenkt å svi av sånn rundt 6 mill, og investere resten i diverse sjapper i Strømstad. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Jeg trenger rundt 20mill. Men,alt over 2, tar jeg i mot med åpne armer:-)

Vil du ha kontonr mitt? I tilfelle du bare vinner lusne 1,9 og vil kvitte deg med dem i en fart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å svi av sånn rundt 6 mill, og investere resten i diverse sjapper i Strømstad. ;-)

Står du personlig bak disken i ei sjappe i Strømstad, så skal jeg la alle fordommer og prinsipper fare. Da kommer jeg og handler av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fikk du den linken blå???

La den ut til SDD, og da funka den ikke, dvs den ble ikke blå. Er det noe nytt i forbindelse med omlegginga her?

Den ble blå helt av seg selv.

Jeg er helt uskyldig (ukyndig)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Står du personlig bak disken i ei sjappe i Strømstad, så skal jeg la alle fordommer og prinsipper fare. Da kommer jeg og handler av deg.

Jeg skal selvsagt aldri gjøre et ærlig dagsverk resten av livet. MEN, svipper du innom min lille affær i Strømstad, så stiller jeg altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest retvizan

Den ble blå helt av seg selv.

Jeg er helt uskyldig (ukyndig)!

"Den ble blå helt av seg selv."

Si meg, er du gravid? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal selvsagt aldri gjøre et ærlig dagsverk resten av livet. MEN, svipper du innom min lille affær i Strømstad, så stiller jeg altså!

Jag och liraren Thomas Brolin kommer at handla bløyor och surstrømning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...