Gå til innhold

Apropos fyllenerver


SierDuDet

Anbefalte innlegg

Ser det er et innlegg om go`nervene, tidligere på denne siden, og da lurte jeg på hva som skal til for at dere blir rammet av dette grusomme scenarioet?

Selv fikk jeg mye lettere fylleangst tidligere, og jeg fikk det selvsagt når jeg gjorde ekstremt dumme ting i fylla, eventuelt dumme ting jeg bare husket bruddstykker av, eller ble fortalt at jeg hadde gjort.

Jeg har likevel merket at hva man kan gjøre uten å rammes av nerver ut av ett reine ville, har strukket seg ganske langt. Ekstremt dumme ting skal nå gjøres før jeg rammes av faenskapet.

Min verste nerveepisode opplevde jeg i romjulen i 96, og nervene jeg fikk etter denne 4 dagers fylleturen har jeg aldri opplevd igjen, og jeg håper aldri jeg opplever dem igjen.

Jeg aner ikke hva jeg hadde gjort iløpet av disse 4 dagene - 3 dager var trossalt visket ut av hukommelsen - men jeg husker nervene som kom i dagene etterpå. Jeg husker hvor ekstremt dårlig jeg var når jeg våknet opp etter denne turen, og jeg husker jævlig godt den psyke angstfølelsen jeg fikk hvor jeg løp rundt i leiligheten med totalt noia, uten å ane hva jeg var redd for, og jeg ble fortalt når jeg kom til meg selv igjen at jeg nesten hadde flydd i synet på broderen fordi jeg av en eller annen psykotisk grunn på død og liv skulle ha en kakeoppskrift av han (!?!?!).

Det gikk flere år før jeg drakk meg full på sprit igjen, etter denne episoden, men jeg fikk likevel lettere fylleangst noen ganger i ettertid, men da kom angsten mest pga at jeg var livredd for å få tilbake disse nervene.

Noen flere som har opplevd slike klikkeepisoder som følge av litt fyll? En kompis (helt sant, det var ikke meg..) mistet store deler av synet sitt i 1 uke etter en ukes fylleperiode for noen år siden, så andre har vel også opplevd slike galskapstilstander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tanya1365380060

Ja, har og opplevd noen par av de der...det er IKKE gøy..Fikk blandet noe i drikken min engang på en fest da jeg var 17, noe som resulterte i at jeg ble helt borte, og gjorde utrolig mye vilt som jeg selv absolutt ikke husker, har totalt blackout for den kvelden, men som jeg fortsatt får høre nå et par år etter...

Følelsen av å ikke huske noe fra en kveld (eller flere kvelder for den saks skyld), men å likevel vite at man var helt ute av kontroll er utrolig ekkelt.. Skal si jeg fikk alvorlig fylleangst dagene etter den episoden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest østfold

Jeg mener at personer som får såkalt fyllenerver/-angst har problemer med alkohol. Lær deg å drikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har og opplevd noen par av de der...det er IKKE gøy..Fikk blandet noe i drikken min engang på en fest da jeg var 17, noe som resulterte i at jeg ble helt borte, og gjorde utrolig mye vilt som jeg selv absolutt ikke husker, har totalt blackout for den kvelden, men som jeg fortsatt får høre nå et par år etter...

Følelsen av å ikke huske noe fra en kveld (eller flere kvelder for den saks skyld), men å likevel vite at man var helt ute av kontroll er utrolig ekkelt.. Skal si jeg fikk alvorlig fylleangst dagene etter den episoden!

I morgen natt skal jeg jobbe et sted med internet, så hvis du vil holde meg med selskap er du hjertlig velkommen :)

Nå må jeg løpe til en annen jobb, snæiks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det hørtes kjent ut. Har gjort mye vilt i fylla, og når man bare husker bruddstykker blir man bekymret for at man har gjort noe verre. Det pleier stort sett gå over etter noen timer, men etter en firedagerskule satt jeg og skalv og hadde angstanfall i noen dager. Etter at jeg ble single har jeg ikke hatt det, selv om jeg nå i hvert fall ikke oppfører meg. Var aldri utro eller noe slikt, men fikk likevel en del kjeft for oppførselen min... Det er vel slik jeg er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanya1365380060

I morgen natt skal jeg jobbe et sted med internet, så hvis du vil holde meg med selskap er du hjertlig velkommen :)

Nå må jeg løpe til en annen jobb, snæiks :)

Skulle gjerne holdt deg med selskap, alltid hyggelig å "snakke" med deg:)

Men..drar til Frankrike imorgen jeg rundt kl.12, så meg hører du ikke fra før om tre uker...men tørk tårene du, vi "snæiks" sikkert når jeg kommer hjem!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trasia

Ja, har og opplevd noen par av de der...det er IKKE gøy..Fikk blandet noe i drikken min engang på en fest da jeg var 17, noe som resulterte i at jeg ble helt borte, og gjorde utrolig mye vilt som jeg selv absolutt ikke husker, har totalt blackout for den kvelden, men som jeg fortsatt får høre nå et par år etter...

Følelsen av å ikke huske noe fra en kveld (eller flere kvelder for den saks skyld), men å likevel vite at man var helt ute av kontroll er utrolig ekkelt.. Skal si jeg fikk alvorlig fylleangst dagene etter den episoden!

hvordan vet du med sikkerhet at noen puttet noe i drinken din da? man blir jo slik med høy promille, uten at noen har puttet noe annet i drinken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne holdt deg med selskap, alltid hyggelig å "snakke" med deg:)

Men..drar til Frankrike imorgen jeg rundt kl.12, så meg hører du ikke fra før om tre uker...men tørk tårene du, vi "snæiks" sikkert når jeg kommer hjem!

;)

Du får ha en riktig god tur til Frankrike, og ikke gjør noe jeg ville ha gjort og alt det der :)

Snæiks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Windsong

hahahahha jeg ler, morsomt innlegg

har aldri hatt fyllenerver selv.

lykke til videre med drekkinga

Joda, fyllenerver har jeg også vært borti. *skjææælver*

De fleste tror meg ikke, men en gang opplevde jeg å høre stemmer(!) morgenen etter. Meget skremmende opplevelse, men jeg hadde vel bedt tynt om det med å være driiita kvelden før.

Føler med alle som har nerver i en eller annen variant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...