Gå til innhold

Å holde vekta nede etter en slankekur


Gjest

Anbefalte innlegg

Det sies at en ikke skal veie seg så ofte/daglig. Selv synes jeg det er lurt å veie meg ofte etter at jeg slanka meg ned dit jeg ville. Jeg kan varierer mellom 56 og 58 kg,. for tiden og jeg godtar å være mellom dette. Kommer jeg opp i 58 kg. er jeg streng noen dager med maten, er jeg nedi 56kg så kan jeg unne meg noe ekstra godt. Slik gjør jeg det for at jeg ikke skal gå opp igjen i vekt. Vet at mange bare går opp igjen etter en kur, selv tror jeg at det er lurt å veie seg ofte for og minne seg selv på å være påpasselig.

Noen som er enige eller uenige? Hvordan har andre gjort det for og ikke fyke opp igjen i vekt etter en slankekur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kastet alt av store klær for noen år siden, så i vinter har jeg vært nesten kleløs, jeg måtte krype til korset og kjøpe meg en større bukse, men nå har jeg tatt meg sammen og kommer inn i flere av de gamle.

Jeg sluttet å veie meg fordi den elektroniske vekten ble ødelagt, nå veier jeg meg 2-3 ganger pr. mnd. på apoteket og det kommer jeg til å fortsette med! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde holde lenge å veie seg en gang i uka. En fast tid hver uke, da er det lettere å sammenlikne. Man veier jo litt forskjellig til ulike tider på døgnet.

Da vil du vite om du skeier ut før det kommer så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...