Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AltecL
Skrevet

Penisen min er 4-5 cm i slapp tilstand, men vokser til 13-14 cm i stiv tilstand, er dette unormalt? Jeg er også veldig redd for at min eventuelle sex partner skal se penisen min i slapp tilstand og er derfor fortsatt jomfru som 17-åring..

Fortsetter under...

Skrevet

Tenk så herlig for jenta å se hvor mye den vokser da. Det er jo størrelsen i stiv tilstand som spiller noen rolle. Stor sannsynlighet for at jenta vil se den stiv først da uansett, siden du jo er en kåt 17-åring sikkert;) Da spiller det jo hvertfall INGEN rolle hvordan den er i slapp tilstand:)

Gjest AltecL
Skrevet

Tenk så herlig for jenta å se hvor mye den vokser da. Det er jo størrelsen i stiv tilstand som spiller noen rolle. Stor sannsynlighet for at jenta vil se den stiv først da uansett, siden du jo er en kåt 17-åring sikkert;) Da spiller det jo hvertfall INGEN rolle hvordan den er i slapp tilstand:)

*prestasjonsangst*

*skjelve*

Skrevet

*prestasjonsangst*

*skjelve*

Skjønner at det er lett å få det, men ikke bekymre deg du. Det går helt sikkert bra, lykke til:)

Gjest AltecL
Skrevet

Skjønner at det er lett å få det, men ikke bekymre deg du. Det går helt sikkert bra, lykke til:)

takk :)

Skrevet

*prestasjonsangst*

*skjelve*

Det er nok mange som har det, ta det med ro og slapp av, kanskje lett for meg å si det, men det går sikkert bra! :-)

Annonse

dick of fury
Skrevet

takk :)

Du skal vite at det er absolutt ikke unormalt å være 17 og "jomfru"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...