Gå til innhold

VGI noen som kan fortelle meg litt om det?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Skal vist nok være et pyramide spill. Er det så bra som noen sier?

Hmm tror ikke noe på slikt, en hake må det være med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest styr unna

Alle som er med i slike pyramide spill sier selvsagt at det er bra.

Har selv vært med i et pyramidespill som fikk mye omtale i mediene. Det ble også anmeldt for at det var et pyramidespill, men etter at økokrim etterforsket saken ble anmeldelsen henlagt. Dette var altså et lovlig "pyramidespill". Men ble jeg rik av det? Nei, tvert i mot. Jeg har tapt flere tusen på det. Jeg kommer ALDRI til å være med på noe slikt igjen. Heldigvis lærer man av dyrekjøpt erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pyramide

Alle pyramidespill er jo lønnsomme for de som sitter på toppen av pyramiden (bortsett fra de som blir dømt for pyramidespill), men tapsprosjekt for de som ikke rekker å få så mange under seg før pyramiden velter eller stopper på annen måte.

Poenget er jo at pengene går oppover i pyramiden, så desto lenger opp du sitter / desto flere du skaffer til å være under deg og betale til deg og de over, sesto mer lønnsomt er det. Men du kan jo aldri vite om du er sistemann inn før det rser (og da har du bare betalt mye i innmelding osv), eller om du etterhvert har mange under deg i pyramiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Colargoal

WGI er ikke et pyramidespill, men en form for nettverskmarkedsføring i likhet med Natures Own. De som sier at dette er et pyramidespill uttaler seg om ting de ikke har peiling på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...